Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شانس آخر رونالدو برای رسیدن به نبرد با مسی

© AFP 2023 / Josep LagoФутболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле
Футболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دوشنبه از کریستیانو رونالدو باز هم تست کرونا گرفته می‌شود تا اگر منفی بود در دیدار یوونتوس مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

دوشنبه از کریستیانو رونالدو باز هم تست کرونا گرفته می‌شود تا اگر منفی بود در دیدار یوونتوس مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

Cristiano Ronaldo y Lionel Messi durante un partido en 2016 - اسپوتنیک افغانستان
رونالدو رفت و انگیزۀ گل‌زنی مسی به رئال را نیز با خود برد

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که لیونل مسی ابراز امیدواری کرده بود کریستیانو رونالدو از شر کرونا رها شود و به دیدار یوونتوس و بارسلونا برسد، این احتمال وجود دارد که آرزوی رقیب دیرینه کریس برآورده شود.

رونالدو 48 ساعت قبل از دیدار یووه و بارسا در لیگ قهرمانان اروپا باز هم آزمایش کرونا خواهد داد و در صورتی که این تست منفی شود، بانوی‌پیر را در نبرد بزرگ همراهی خواهد کرد. تیم‌های یوونتوس و بارسلونا پنج روز دیگر باید در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آره‌نای تورین به مصاف هم بروند.

یکی از مهمترین جذابیت‌های این بازی که خیلی‌ها منتظرش بودند رویارویی مجدد 2 ابرستاره این سال‌های فوتبال جهان، مسی و رونالدو بود که با ابتلای ستاره پرتگالی به ویروس کرونا، همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. دیدار یوونتوس و بارسلونا چهارشنبه شب برگزار خواهد شد و تست سوم رونالدو دوشنبه از او گرفته می‌شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала