Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شنبه داغ فوتبالی با طعم ال کلاسیکو، آیا آماده اید؟

© AFP 2023 / Manu FernandezEl clásico (archivo)
El clásico (archivo) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امروز رقابت های جذابی در فوتبال باشگاهی اروپا برگزار خواهد شد که مهم ترین آن مسابقه بارسلونا و رئال مادرید در نبرد جذاب ال کلاسیکو است.

به گزارش اسپوتنیک، 5 لیگ معتبر اروپایی دیشب رقابت هایش آغاز شد که در نهایت تیم های لیدزیونایتد در انگلیس، الچه در لالیگا و آنژه در فرانسه در مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

در آغاز هفته ششم رقابت های لیگ انگلیس، شب گذشته تیم فوتبال استون ویلا پس از 4 پیروزی متوالی در مقابل لیدزیونایتد با نتیجه سه بر صفر تن به شکست داد.

لیگ برتر

در ادامه رقابت های هفته ششم لیگ انگلیس، امشب وستهام در مقابل من سیتی به میدان خواهد رفت و در مهم ترین مسابقه نیز منچستریونایتد از ساعت 21 به وقت کابل به مصاف چلسی خواهد رفت.

در آخرین بازی نیز لیورپول در خانه از شفیلدیونایتد پذیرایی خواهد کرد.

خلاصه بازی لیدز- استون ویلا

لالیگا

هفته هفتم رقابت های لالیگا اسپانیا دیشب با شکست والنسیا آغاز شد. شب گذشته تیم فوتبال الچه در ادامه روند خوبش در فصل جدید دو بر یک از سد مهمانش والنسیا گذشت و به جمع مدعیان بالای جدول نزدیک شد.

در ادامه رقابت ها امشب، بدون حرف اضافه در مهم ترین بازی تیم های بارسلونا و رئال مادرید از ساعت 18:30 به وقت کابل به مصاف هم خواهند رفت.

در سایر مسابقات نیز بیلبائو با اوساسونا مسابقه میدهد و از ساعت 23:30 نیز اتلتیکومادرید میزبان بتیس خواهد بود.

خلاصه بازی الچه - والنسیا

سری آ

هفته پنجم رقابت های فوتبال باشگاهی ایتالیا دیشب با یک تساوی پرگل آغاز شد.

در نخستین دیدار این هفته شب گذشته تیم های ساسولو و تورینو به مصاف هم رفتند که این دیدار پرگل با تساوی سه بر سه دو تیم به پایان رسید.

در ادامه امشب سه دیدار برگزار خواهد شد که در مهم ترین بازی تیم اینتر با جنوا دیدار میکند و لاتزیو نیز از بولونیا میزبانی خواهد کرد.

خلاصه بازی تورینو - ساسولو

بوندسلیگا

نخستین دیدار هفته پنجم رقابت های بوندسلیگای آلمان نیز دیشب برنده ای نداشت.

در نخستین دیدار این هفته رقابت ها شب گذشته تیم های اشتوتگارت و کلن به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به تقسیم امتیازات با نتیجه 1 بر 1 رضایت دادند.

در ادامه رقابت ها امروز ساعت 18 بایرن مونیخ به مصاف فرانکفورت میرود و در مهم ترین دیدار هفته از ساعت 21 در دبی کلاسیک آلمان دورتمند میزبان تیم همشهری اش شالکه خواهد بود.

خلاصه بازی اشتوتگارت – کلن

لوشامپیونه

هفته پنجم رقابت های لیگ 1 فرانسه نیز دیشب با برتری آنژه شد.

آنژه دیشب در زمین میزبانش رن با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. آنژه با کسب این پیروزی 13 امتیازی شد و به جمع تیم های بالای جدول نزدیک شد.

در ادامه رقابت ها امشب دو دیدار برگزار شد که در نخستین بازی مارسی با لیوران جدال میکند و از ساعت 23:30 نیز پی اس جی با دیجون مسابقه خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала