Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قلب اینیستا برای بارسا می‌تپد؛ تماشای ال‌کلاسیکو در جاپان + عکس

© REUTERS / Juan MedinaSoccer Football - Spanish King's Cup Final - FC Barcelona v Sevilla - Wanda Metropolitano, Madrid, Spain - April 21, 2018 Barcelona's Andres Iniesta celebrates by lifting the trophy after the match as the King of Spain Felipe VI applauds
Soccer Football - Spanish King's Cup Final - FC Barcelona v Sevilla - Wanda Metropolitano, Madrid, Spain - April 21, 2018 Barcelona's Andres Iniesta celebrates by lifting the trophy after the match as the King of Spain Felipe VI applauds - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آندرس اینیستا کاپیتان و هافبک سابق بارسلونا، ال‌کلاسیکو را در خانه تماشا می‌کند و با نشر تصویری از خودش نشان داد که هنوز در صف حامیان درجه اول کاتالان‌ها است.

به گزارش اسپوتنیک، نخستین ال‌کلاسیکوی فصل 2021-2020، از دقایقی قبل در ورزشگاه نیوکمپ به میزبانی بارسلونا آغاز شده و این بازی تماشاگری در ورزشگاه ندارد.

هواداران دو تیم که مایل بودند در ورزشگاه باشند و تیم‌های شان را از نزدیک تشویق کنند، به دلیل شیوع ویروس کرونا، اجازه ندارند تا به ورزشگاه بروند و همه تلاش دارند به نوعی از تیم شان حمایت کنند.

در این میان آندرس اینیستا ستاره نام آشنای فوتبال و کاپیتان سابق بارسلونا، از تیم سابقش اعلام حمایت کرد و با انتشار عکسی در انستاگرام نشان داد که بیننده ال‌کلاسیکو در خانه خودش در کشور جاپان است.

View this post on Instagram

Todo preparado!! Mucha suerte @fcbarcelona 💪🏻🔴🔵 準備完了!バルサ頑張れ💪🏼🔴🔵 #ElClásico

A post shared by Andres Iniesta (@andresiniesta8) on

این بازیکن که سال‌ها در بارسلونا حضور داشت، 37 بازی برابر رئال مادرید انجام داد که موفق به زدن سه گُل شد و 16 پیروزی، 9 مساوی و 12 باخت کسب کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала