Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمن بارسلونا را باید ترک کند؟

© AFP 2023 / Josep LagoФорвард испанского футбольного клуба "Барселона" Антуан Гризманн на матче с "Хетафе" в Барселоне, Испания
Форвард испанского футбольного клуба Барселона Антуан Гризманн на матче с Хетафе в Барселоне, Испания - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به آنتوان گریزمان ستاره "خارق العاده" بارسلونا خبر داده شده تا بارسلونا را ترک ‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ به آنتوان گریزمان که تلاش کرده بهترین فُرم خود را برای بارسلونا تولید کند گفته شده که باید به دنبال جدایی از نیوکمپ باشد.

بایکسنته لیزارازو مدافع چپ سابق فرانسه از آنتوان گریزمان خواسته که ضررهای خود را کاهش دهد و بارسلونا را ترک کند.

لیزارازو می‌گوید گریزمان باید برود

گریزمان پس از پیوستن به بارسا از اتلتیکو مادرید با 120 میلیون یورو در جولای 2019 فصل گذشته در 48 بازی در تمام مسابقات 15 گل به ثمر رساند. (بازگشت بدتر از 2012-13 با رئال سوسیداد.) این مهاجم 29 ساله برای بلوگرانا به طور متوسط ​​هر 285 دقیقه یک گل در لالیگا به ثمر می‌رساند یعنی کمتر از بهترین بازگشت خود از 112 دقیقه برای اتلتیکو در فصل 15-2014.

وی از زمان روی کار آمدن رونالد کومان به عنوان مربی بارسا در مورد ناامیدی از بازی در جناح راست بسیار ابراز ناراحتی کرده و در شب شکست 3-1 ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید فقط 8 دقیقه در دقایق پایانی بازی کرد زیرا یک جایگزین بلا استفاده بود.

لیزارازو مدافع چپ فرانسه معتقد است که گریزمان که قرار است قرارداد جدیدی در نیوکمپ داشته باشد باید قبل از وخیم شدن وضعیتش به دنبال راه جدیدی باشد.

لیزارازو روز یکشنبه در Telefoot گفت: "گریزمان عالی است. او بازیکن بسیار بسیار خوبی است و برای فرانسه فوق العاده است. اما او اصلاً برای بارسلونا نیست. این یک مشکل واقعی است. او با آرزوی بازی با لیونل مسی به بارسلونا رفت اما متأسفانه هیچ رابطه فنی بین این دو وجود ندارد."

وی اضافه کرد: "او نمی‌تواند موقعیت خود را پیدا کند دیگر نمی‌تواند با بارسا فوتبال بازی کند. این یک بحران اعتماد به نفس است. در بعضی مواقع بهتر است دست خود را قطع کنید تا بازوی خود را. در هنگام پیدا کردن مکان خود دریغ نکنید. 18 ماه گذشته نه فقط دو ماه... اوضاع واقعاً بحرانی است."

گریزمان و مسی هنوز در لالیگا یک فُرصت واحد برای یکدیگر ایجاد نکرده‌اند اگرچه کاپیتان بارسا به هر کدام فرانسیسکو ترینکائو و جرارد پیکه داده است، دو پاس به آنسو فاتی و سه پاس به فیلیپ کوتینیو یک پاس کلیدی داده است.

آنها همچنین فقط 23 پاس با هم ترکیب شده‌اند. مسی بیشتر با فاتی (35)، فرنکی دی یونگ (39)، جوردی آلبا (47)، سرجی روبرتو (54)، کوتینیو (55) و سرجیو بوسکتس (109) مشترک است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала