Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی وستهام برای پیشنهاد بزرگ به رایس

© REUTERS / Jason Cairnduff Полузащитник клуба «Вест Хэм Юнайтед» Пабло Форнальс празднует забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Полузащитник клуба «Вест Хэм Юнайтед» Пабло Форнальс празднует забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وستهام یونایتد برای پایان دادن به علاقه چلسی به دکلان رایس، برای این بازیکن پیشنهد 120 هزار پوند در هفته را می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ گزارش شده که وستهام یونایتد در حال آماده سازی یک قرارداد با مبلغ بزرگی برای ستاره‌اش دکلان رایس در هفته‌های آینده است زیرا آنها به دنبال حفظ بازیکن 21 ساله شان هستند زیرا چلسی هنوز هم علاقه‌مند به امضای وی است.

رایس به مهم‌ترین بازیکن وستهام تبدیل شده و دوباره یک ستاره مهم بود زیر چکش‌ها را در بازی شنبه برابر منچسترسیتی به تساوی 1-1 رساند.

رایس که برای باشگاه و کشورش در محراق زمین بازی می‌کند مورد علاقه باشگاه دوران کودکی‌اش (چلسی) قرار گرفته اما طبق گزارش روزنامه دیلی استار، وستهام قرار است پیشنهاد جدیدی را به رایس ارائه دهد که دستمزد وی را دو برابر 60 هزار پوند (دو برابر) در هفته می‌سازد.

جزئیات این گزارش حاکی از آن است که اگرچه قرارداد فعلی رایس تا سال 2024 ادامه دارد، چکش‌ها اما برای جبران سود آبی‌ها قبل از باز شدن پنجره نقل و انتقالات در جنوری، یک سال تمدید پیشنهاد می‌کنند.

رایس با انتقال 60 میلیون پوندی به استمفوردبریج در تابستان در ارتباط بود اما هرگز عملی نشد. دیوید سالیوان و دیوید گُلد از مالکان وستهام متعهد به حفظ رایس در این باشگاه هستند، زیرا قبلاً در دو سال اول قرارداد 5 ساله‌اش حقوق خود را از 3.000 پوند در هفته به 60 هزار پوند در هفته افزایش داده بود.

چلسی در پنجره تابستان سرمایه‌گذاری زیادی کرد و 222 میلیون پوند برای بازیکنان جدید هزینه نمود اما در خط هافبک میانی تقویت نشد.

پس از این‌که راس بارکلی به صورت قرضی به استون ویلا رفت، متئو کوواچیچ، انگولو کانته و جورجینیو بازیکنان فعلی فرانک لمپارد هستند.

رایس همچنین با میسون مونت هافبک تهاجمی چلسی که هم تیمی در تیم ملی انگلستان است نیز بهترین دوست می‌باشد.

رایس در 21 سالگی بیش از 100 بازی برای وستهام در لیگ برتر انجام داده و سه گل به ثمر رسانده است.

او خود را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از خط هافبک وستهام معرفی کرده و فصل گذشته برای سومین دوره از رقابت‌ها به عنوان بهترین بازیکن جوان سال انتخاب شد.

وی همچنین با داشتن بیعت از جمهوری ایرلند در سال 2019، 11 بازی ملی برای انگلستان ثبت کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала