Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ دوری سه‌ هفتگی کوتینیو از میادین

© AFP 2023 / LLUIS GENEفلیپه کوتینیو
فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا رسما تأیید کرد که فلیپ کوتینیو برای سه هفته از میادین فوتبال به دور خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، فلیپ کوتینیو بازیکن برزیلی باشگاه بارسلونا در جریان بازی با رئال مادرید دچار مصدومیت شده و پس از آزمایش‌های انجام شده صبح امروز تأیید شد که او به دلیل آسیب دیدگی عضله همسترینگ چپ برای مدتی از میادین به دور می‌باشد.

طبق معمول این باشگاه یک گزارش پزشکی دو خطی بسیار مختصر منتشر کرد که هیچ اطلاعات دقیقی در مورد نوع آسیب دیدگی کوتینیو و مدت زمانی که وی نباید در آن غایب باشد ارائه نداد ولی "دیاریو آ اس" مدعی شد که پیش بینی اولیه حدود سه هفته است.

کوتینیو می‌تواند در بازی با اتلتی برگردد

اگر چنین باشد کوتینیو حداقل چهار بازی را از دست خواهد داد، دیدارهای آینده بارسلونا برابر یوونتوس، آلاوز، دینامو کیف و رئال بتیس، با این حال پس از بازی بتیس یک وقفه بازی‌های ملی وجود دارد که سبب می‌شود کوتینیو وقت اضافی برای بهبودی پیش از دیدار لالیگا با اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو در 21 نوامبر داشته باشد.

همه مصدومیت‌ها یک شکست محسوب می‌شود اما بیشتر در مورد کوتینیو وقتی او در کنار زمین با زمان مواجه می‌شود درست زمانی که می‌توانست جایگاه خود را در تیمی پیدا کند که تأثیر زیادی داشته است.

این بدان معناست که کومان در دیدار روز چهارشنبه لیگ قهرمانان اروپا با یوونتوس بدون دو بازیکن اصلی خود خواهد بود. در این بازی جرارد پیکه که در اولین بازی مرحله گروهی مقابل فرانس واروش اخراج شد، محروم است و کوتینیو که با مصدومیت روبرو شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала