Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار یا امباپه؟ مدیران پی‌اس‌جی یکی را انتخاب کردند

© AP Photo / Thibault CamusKylian Mbappé et Neymar
Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار جونیور و کلیان امباپه در شرایط مشابه قرار دارند اما مدیران پاریسن‌جرمن ترجیح داده اند تا قرارداد مهاجم فرانسوی را تمدید کنند.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور و کلیان امباپه تا پایان سال 2022، با باشگاه پاریسن‌جرمن قرارداد دارند و مدت زمان کمی از قرارداد هر دو بازیکن با باشگاه فرانسوی باقی مانده است.

 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان
لبخند بر لبان پرز و زیدان؛ مذاکرات پی‌اس‌جی با امباپه بی‌نتیجه پایان یافت

قبل از شیوع ویروس کرونا، به نظر می‌رسید که این باشگاه با هر دو بازیکن تمدید خواهد کرد و اجازه نخواهد داد تا این دو بازیکن پاریس را ترک کنند.

اما پس از شیوع ویروس کرونا و مشکلات مالی به وجود آمده ناشی از این ویروس، به نظر می‌رسد که نیمار در حاشیه قرار گرفته زیرا مدیران پی‌اس‌جی برای تمدید قرارداد امباپه تلاش دارند و هیچ تماسی با مدیر برنامه‌های مهاجم برازیلی نداشته اند.

براساس گزارش اکیپ، لئوناردو مدیر ورزشی پاریسن‌جرمن امروز مذاکرات ابتدائی برای تمدید قرارداد با امباپه را آغاز کرد که به نظر می‌رسد از سوی مدیر برنامه‌های این بازیکن رد شده است.

براساس این گزارش هر زمانی که پاریسن‌جرمن در تمدید قرارداد با امباپه ناکام شد و از ماندن او در پاریس ناامید، آن‌گاه به دنبال نیمار خواهد رفت و قرارداد او را تمدید خواهد کرد.

این در حالی‌ست که هر دو ستاره مورد توجه باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلونا قرار دارند و در چنین شرایطی پی‌اس‌جی یکی از این دو بازیکن را از دست خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала