Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک بارسا: مجبور هستیم خود را با مسی هماهنگ کنیم

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانکی دی‌یونگ ستاره هالندی بارسلونا در گفت‌و گویی مدعی شد که بازیکنان این تیم به دلیل اینکه مسی تغییرات بزرگ را در این تیم رقم می‌زند، مجبور اند خود را با او هماهنگ کنند.

به گزارش اسپوتنیک، فرانکی دی‌یونگ در زمستان سال 2019 به بارسلونا پیوست اما کارش را تابستان فصل گذشته با بلوگرانا آغاز کرد و تا این دم درخشش خوبی در این تیم نداشته است.

Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان
کومان: توانایی‌های مسی کمک زیادی به بارسلونا می‌کند/ دی‌یونگ آینده تیم است

این بازیکن دلیل عدم درخشش خود را در بارسلونا عدم هماهنگی عنوان کرده و می‌گوید که باید خود را با مسی برای موفقیت بیشتر هماهنگ کنند.

او در این مورد به سایت یوفا گفت:" زمانی که شما مسی را در تیم خود دارد قطعا یعنی بهترین بازیکن دنیا در تیم شما است. شما سعی خواهید کرد تا او را در بهترین شرایط ممکن قرار دهید تا تفاوت‌ها را رقم بزند و من فکر می‌کنم ما نیاز داریم خودمان را با او وفق بدهیم. زمانی که او توپ را در اختیار می‌گیرد که تفاوت‌ها ایجاد شود،‌ او این کار را همیشه برای شما انجام می‌دهد".
او در ادامه افزود:" شرایط من کمی عجیب است اما همه چیز بهتر خواهد شد. برای من راحت این است که توپ را در اختیار داشته باشم تا در جلوی زمین قرار بگیرم اما می‌توانم در حمله هم بازی کنم. ترجیح می‌دهم برای مثال به عنوان شماره نه کاذب بازی کنم".

دی‌یونگ در حالی چنین حرف‌هایی را به زبان می‌آرود که قبل از این رونالد کومان از این بازیکن خواسته بود تا بیشتر تمرین کند و خودش را برای روزهای دشوار آماده سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала