Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برندگان و بازندگان ال کلاسیکو

© AP Photo / Emilio MorenattiEl capitán del Real Madrid, Sergio Ramos, y el capitán del Barcelona, Lionel Messi, durante 'El Clásico'
El capitán del Real Madrid, Sergio Ramos, y el capitán del Barcelona, Lionel Messi, durante 'El Clásico' - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ال‌کلاسیکو را رئال مادرید با سه گل به برتری رسید اما برندگان و بازندگان این دیدار مشخص است.

 

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید یکی از غیرقابل پیش بینی‌ترین و حتی ال‌کلاسیکوهای برابر بارسلونا در تاریخ اخیر را بُرد و بعد از ظهر شنبه در ورزشگاه نیوکمپ 3-1 بلوگرانا را شکست داد.

اگر چیزی برای رأی دهندگان نظرسنجی مارکا روشن باشد این است که نتیجه عادلانه بود رئال مادرید برتر بود و شاید آنها شایسته امتیاز بیشتری بودند.

 

با اعتقاد به این‌که بارسلونا لیاقت سه امتیاز را دارد

در همین حال در مورد این‌که آیا این تاکتیک‌های زین الدین زیدان بوده است که رئال مادرید را به پیروزی رسانده یا این‌که این تصمیم پنالتی است که نقش اصلی را دارد افکار عمومی تقسیم شده است.

برخی از خوانندگان همچنین بر این باورند که عدم برتری بارسلونا و سیوهای تیبو کورتوا نقش اساسی در پیروزی رئال مادرید در نیوکمپ داشته است.

 

بهترین بازیکنان رئال مادرید

تیبو کورتوا، فد والورده و سرخیو راموس توسط خوانندگان مارکا به عنوان بازیکنانی انتخاب شده‌اند که با عملکرد خود در این بازی توجه مردم را به سرقت بردند.

گل اول در دروازه جامد بود و سیوهای دیدنی و جذاب ایجاد کرد در حالی که ملی پوش اروگوئه‌ای گل اول رئال مادرید و راموس گل دوم را به ثمر رساند.

 

کدام رئال مادرید رونق گرفت؟

با پیروزی در نیوکمپ زیدان پس از شکست پشت سر هم مقابل کادیز و شاختار دونتسک، توانسته اعتماد هواداران و باشگاه را جلب کند.

لوکاس وازکز که در دو فصل اخیر بسیار مورد انتقاد قرار گرفته بود نیز پس از بیرون آمدن از نیمکت به جای ناچو فرناندز که به دلیل مصدومیت لنگ لنگان از زمین بیرون رفت کمک کند.

والورده که شروع این فصل ایده آل نبوده مورد تمجید هواداران قرار گرفت که به کورتوا نیز به عنوان یکی از بازیکنان برجسته رای دادند.

در همین حال تونی کروس در جایگاه پنجم قرار دارد اگرچه به نظر می‌رسد هافبک آلمانی اعتماد کامل هواداران را دارد.

 

بهترین بازیکنان بارسلونا

آنسو فاتی در قرن بیست و یکم بهترین گلزن تیم ال کلاسیکو شد و به گفته خوانندگان مارکا، بهترین بازیکن بارسلونا در زمین بود.

دومین بار است که نتو با حضور سرجینو دِت بازیکن جدید، سیوهای عالی در طول بازی انجام داد و در شکست 3-1 بلوگرانا نیز تأثیر خوبی ایجاد کرد.

 

و بدترین آنها ...

خوانندگان بر این باورند که مربیگری رونالد کومان کافی نبوده و لیونل مسی در این نظر سنجی در رده دوم قرار گرفت و پس از او سرجیو بوسکتس و کلمنت لنگلت قرار گرفتند.

 

پنالتی بود؟

تصمیم داور برای دادن یک پنالتی به رئال مادرید پس از بررسی کشیدن لنگلت به پیراهن راموس در نیمه دوم جنجال برانگیخته و کومان از مسئولان نیز ابراز تاسف کرد.

با این حال اکثر خوانندگان (57 درصد) معتقدند که این تصمیم درست بوده است در حالی‌که 43 درصد دیگر شک داشتند که آیا این مجازات مشخصی برای راموس است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала