Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوکا مودریچ: پیرتر از آن هستم که به تاتنهام برگردم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره کروات رئال مادرید می‌گوید که او پیرتر از آن است که مانند گرت بیل به تاتنهام برگردد.

به گزارش اسپوتنیک، لوکا مودریچ که پیش از پیوستن به رئال سابقه بازی در تاتنهام را داشته می‌گوید پیرتر از آن است که مثل هم تیمی سابقش گرت بیل با ترک رئال راهی تاتنهام شود و برای تیم ژوزه مورینیو بازی کند.

لوکا مودریچ هافبک رئال مادرید   Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان
تصمیم نهایی رئال مادرید در مورد مودریچ
بازیکن سابقه‌دار کهکشانی‌ها در صحبتی در این خصوص اظهار داشت:«در حال حاضر وضعیتی خوبی دارم و دلم می‌خواهد تا چند سال دیگر فوتبال بازی کنم. تمرکز من رئال است و می‌خواهم این فصل موفقیت‌های بیشتری بدست بیاوریم. پیرتر از آن هستم که به تاتنهام برگردم.»

مودریچ در ادامه بیان داشت:«از قراردادم با رئال یک سال دیگر باقی مانده. باید ببینیم چه پیش می‌آید. بعد از آن با مدیریت باشگاه صحبت می کنم تا راه حل مناسبی بدست بیاوریم. هر اتفاقی بیفتد بین من و رئال مادرید مشکلی در کار نخواهد بود.» این درحالیست که تنها هشت ماه از قرارداد لوکا مودریچ 35ساله با باشگاه رئال مادرید باقی مانده است. مودریچ تاکنون قراردادش را تمدید نکرده و همین باعث شده شایعات زیادی درباره آینده او مطرح شود.

لوکا مودریچ، در نخستین ال‌کلاسیکوی فصل 2020 – 2021 که شنبه شب در نیوکمپ برگزار شد، به رکورد 350 بازی با پیراهن رئال مادرید رسید. ستاره کروات رئال در 350 بازی با پیراهن رئال مادرید موفق به ثبت آمار 24 گل و 55 پاس گل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала