Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

"ماشاالله" و "الحمدلله" گفتن مهاجم رئال مادرید برای «حبیب نورمحمدوف» + عکس

© AP Photo / Seth WenigБоец смешанного стиля Хабиб Нурмагомедов
Боец смешанного стиля Хабиб Нурмагомедов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان مختلفی برای مرد شکست‌ناپذیر مبارزات آزاد جهان پیام فرستاند، کریم بنزما اما به صورت ویژۀ برای خداحافظی او پیام فرستاد.

به گزارش اسپوتنیک، حبیب نورمحمدوف اسطوره بدون شکست UFC با دفاع مجدد و بی نظیرش از کمربند قهرمانی، با دنیای ورزش حرفه‌ای خداحافظی کرد.

Российский боец Хабиб Нурмагомедов во время боя с ирландцем Конором Макгрегором за титул чемпиона UFC в легком весе - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پایان جنگ و کینه؛ واکنش مثبت مک گرگور به خداحافظی حبیب

او در بخش سبک وزن این رشته بدون رقیب بود و تبدیل به یکی از بهترین‌های تاریخ این رشته شد. حبیب پس از تکرار مجدد قهرمانی‌اش در جهان، به خاطر فوت پدرش بر اثر ویروس کرونا از این ورزش خداحافظی کرد. او جاستین گیچی را در دیدار نهایی این سری از رقابت‌ها شکست داد.

از آنجایی که حبیب از مسلمانان اهل داغستان است و کریم بنزما هم اصالتا الجزایری است، مهاجم رئال مادرید در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام با انتشار این عکس از اسطوره‌ی سازمان UFC، دو هشتگ "ماشاالله" و "الحمدلله" را قرار داد و همچنین حروف G.O.A.T را که به معنای بهترین در کل تاریخ است در وصف حبیب نوشت.

خداحافظی حبیب نورماگمدوف بدون شک شوک بزرگی برای علاقه‌مندان به این ورزش بود چرا که این قضیه به معنای پایان دوران سلطه‌ی او بر UFC و مبارزه های درون قفس است. او در بخش سبک وزن این رشته بدون رقیب بود و تبدیل به یکی از بهترین‌های تاریخ این رشته شد.

View this post on Instagram

G.O.A.T #machallah #alhamdulillah 🤲🏼❤️

A post shared by Karim Benzema (@karimbenzema) on

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала