Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام ویژۀ زلاتان ابراهیموویچ به «حبیب نورمحمدوف»: قلبت را دنبال کن!

© AP Photo / Ringo H.W. ChiuLA Galaxy forward Zlatan Ibrahimovic celebrates his goal during the second half of an MLS soccer match against Toronto FC in Carson, Calif., Thursday, July 4, 2019. The Galaxy won 2-0.
LA Galaxy forward Zlatan Ibrahimovic celebrates his goal during the second half of an MLS soccer match against Toronto FC in Carson, Calif., Thursday, July 4, 2019. The Galaxy won 2-0. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره سویدنی باشگاه آث میلان در واکنش به خداحافظی اسطورۀ سبک وزن مبارزات آزاد جهان پیام خاص فرستاده است.

به گزارش اسپوتنیک، حبیب نورمحمدوف، اسطوره بدون شکست UFC با دفاع مجدد و بی نظیرش از کمربند قهرمانی، با دنیای ورزش حرفه‌ای خداحافظی کرد.

Боец смешанного стиля Хабиб Нурмагомедов - اسپوتنیک افغانستان
"ماشاالله" و "الحمدلله" گفتن مهاجم رئال مادرید برای «حبیب نورمحمدوف» + عکس

خداحافظی حبیب نورماگمدوف بدون شک شوک بزرگی برای علاقه‌مندان به این ورزش بود چرا که این قضیه به معنای پایان دوران سلطه‌ی او بر UFC و مبارزه های درون قفس است. او در بخش سبک وزن این رشته بدون رقیب بود و تبدیل به یکی از بهترین‌های تاریخ این رشته شد.

زلاتان ابراهیموویچ به صورت ویژه پیامی برای این مبارز تاریخ فرستاد. ستاره سویدنی میلان، با انتشار این استوری در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام برای حبیب نوشت:«قلبت را دنبال کن" تا بدین ترتیب پیامی خاص در واکنش با خداحافظی اسطوره مبارزه‌های درون قفس فرستاده باشد.»

نبرد جذاب و تماشایی حبیب نورماگومدوف و جاستین کیثی در رقابت‌های UFC آنقدر هیجان‌انگیز بود که تماشاگران ال‌کلاسیکو را به قفس سالن یاس شهر ابوظبی بکشاند. مبارزه حبیب و جاستین ساعاتی بعد از ال‌کلاسیکو برگزار شد و این حبیب نورماگومدوف روسی بود که رقیب آمریکایی‌اش را در جدال UFC 254 با قاطعیت شکست داد و صاحب کمربند قهرمانی سبک وزن شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала