Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس 1 – ورونا 1؛ بانوی پیر در غیاب «رونالد» متوقف شد

© Photo / JV / JVvتیم باشگاهی یوونتوس
تیم باشگاهی یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوونتوس مقابل ورونا برای سومین مرتبه در این فصل سری‌آ ایتالیا متوقف شد.

به گزارش اسپوتنیک، در دیداری از هفته پنجم سری‌آ ایتالیا، یوونتوس در خانه خودش مقابل هلاس‌ورونا با تساوی یک-یک متوقف شد.

Adidas - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونمایی آدیداس از پیراهن‌های خاص رئال، یونایتد، یوونتوس، بایرن و آرسنال+عکس

آندره آ فاویلی در دقیقه 60 ابتدا تیم مهمان را پیش انداخت و دژان کولوسفسکی در دقیقه 77 برای یوونتوس کار را به تساوی کشاند. در حقیقت بیانکونری ها از پنج بازی خود یکی را به علت عدم حضور ناپولی درون زمین با حکم داوری با سه امتیاز به پایان رساندند، سه تا را مساوی کردند و فقط یکی را در جریان بازی بردند.

این آمار قطعا برای مربی تازه کار و جوان یووه خوب نیست چرا که بانوی پیر سالهاست که مقتدرانه قهرمان ایتالیا می شود و نبود رونالدو نمی تواند توجیهی برای کسب فقط 9 امتیاز از پنج بازی و قرار گرفتن در رتبه پنجم باشد آن هم در حالی که ناپولی سخت در تلاش است تا حکم بازی با یووه را برگرداند و سه امتیاز را از جیب تورینی ها خارج کند.

یووه در حالی تن به تساوی داد که بسیاری از بازیکنانش را به دلیل مصدومیت و البته کریستیانو رونالدو را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اختیار نداشت. به هر صورت یوونتوس به شدت منتظر است تا نتیجه تست رونالدو منفی شود تا این بازیکن پرتغالی به بازی سه شنبه مقابل بارسلونا برسد. آنها البته لیگ قهرمانان را با برد در کیف آغاز کردند اما به نظر می رسد که بازی مقابل بارسلونا برایشان جنبه حیثیتی دارد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала