Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشاره جدید ستاره آرجانتینی اینتر به بارسا

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لاوتارو مارتینز در گفت‌و گویی مدعی شد که در حال حاضر در اینترمیلان خوشحال است اما نمی‌داند در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا تابستان گذشته تلاش زیادی برای به خدمت لاوتارو مارتینز آرجانتینی انجام داد اما موفق به جذب این بازیکن نشد و او در اینترمیلان ما ماند.

Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ادعای دیلی میل: یونایتد به دنبال لاوتارو است

به نظر می‌رسد که کاتالان‌ها از دیگر امیدی به جذب این بازیکن ندارند و به پرونده او را بسته اند و به دنبال به خدمت گرفتن دپای از لیون اند.

لاوتارو اما امروز اشاره جدید به مدیران بارسلونا داد و در گفت‌و گویی مدعی شد که در حال حاضر در اینترمیلان خوشحال است اما در آینده نمی‌داند چه اتفاقی خواهد افتاد.

او در این مورد به خبرنگاران گفت:" نمی‌توانم بگویم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد اما امروز می توانم بگویم در اینتر هستم و از این بابت خوشحالم. از هواداران به خاطر محبتشان نسبت به من تشکر می کنم. این امر درباره سایر افراد باشگاه که همواره به من نزدیک بوده اند نیز وجود دارد."

لاوتارو در حالی چنین اظهار نظر می‌کند که باشگاه اینترمیلان شدیداً به دنبال تمدید قرارداد با این بازیکن است تا جلو جدایی او را بگیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала