Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: تا آخرین لحظه برابر مونشن‌گلادباخ‌ می‌جنگیم

© REUTERS / Susana VeraТренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Тренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی فرانسوی رئال مادرید در باره شرایط کنونی تیمش پیش از دیدار برابر مونشن گلادباخ صحبت کرد.

به گزارش سپوتنیک، در هفته دوم لیگ قهرمان اروپا، تیم‌های فوتبال مونشن گلادباخ آلمان و رئال مادرید از ساعت 11:30 امشب در ورزشگاه بورسیا پارک آلمان به مصاف هم می‌روند.

Матч между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
لیگ قهرمانان اروپا؛ بایرن در تلاش برای حفظ اقتدار، دیدار آسان لیورپول و شب دشوار رئال مادرید

کهکشانی‌ها در حالی به مصاف حریف آلمانی خود می‌روند که پس از شکست ناگهانی در مقابل شاختاردونتسک، موفق شدند با نتیجه 3 بر یک بارسلونا را در یک بازی حساس شکست دهند تا از بحران خارج شوند. پیروزی در بازی امشب می‌تواند زیدان را به روز‌های اوجش بازگرداند.

زیدان در کنفرانس پیش از دیدار مقابل مونشن گلادباخ به خبرنگاران درباره شرایط فعلی رئال مادرید، مصدومین و مشکلات پیش آمده گفت:«من درباره بازی فکر می‌کنم و به دست کشیدن یا تسلیم شدن فکر نمی‌کنم. من تا آخرین لحظه می‌جنگم و خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد.»
پس از دیدار ال کلاسیکو، رونالد کومان مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت اما زیدان نگرانی بابت تفکرات دیگران و حرف‌هایی که درباره‌اش زده می‌شود ندارد. سرمربی تیم نخست مادرید در این خصوص اظهار داشت:«حرف‌های دیگران من را آزار نمی‌دهد. این چیزی است که وجود دارد.»
زیدان در پایان گفت:«ما ماندیم و کاری که در بازی انجام دادیم. جنگیدن، حفظ تمرکز و کار و تلاش! بابت کاری که در آخرین بازی‌مان انجام دادیم خوشحالم. به عنوان یک تیم مقابل بارسلونا خوب بودیم. باید همان گونه بازی کنیم که مقابل بارسلونا بازی کردیم و سعی کنیم تا نمایش خوبی داشته باشیم

مونشن گلادباخ هم در 5 بازی اخیر خود صاحب 3 پیروزی شده و هیچ شکستی را تجربه نکرده است. آلمانی‌ها حریف دست و پا بسته‌ای برای کهکشانی‌ها نیستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала