Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میلان در اندیشه به خدمت گرفتن ایکاردی

© REUTERS / STEFANO RELLANDINIایکاردی
ایکاردی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه میلان به منظور تقویت خط حمله‌اش، مهاجم پیشین اینتر را در نظر دارد.

به گزارش اسپوتنیک، سران باشگاه میلان، مائورو ایکاردی را به عنوان یکی از اهداف نقل‌وانتقالات خود شناسایی کرده‌اند. میلانی‌ها به دنبال این هستند تا این مهاجم آرژانتینی را فصل آینده زوج زلاتان ابراهیموویچ 39 ساله کنند.

Inter Milan's Argentinian forward Mauro Emanuel Icardi (L) and his wife Wanda Nara look on during the Italian Serie A football match Inter Milan versus Crotone on February 3, 2018 at the 'Giuseppe Meazza' Stadium in Milan.  - اسپوتنیک افغانستان
مدیریت عالی همسر ایکاردی در انتقال او به پی‌اس‌جی

ایکاردی 27 ساله تابستان سال گذشته در پی سرد شدن رابطه‌اش با مدیران باشگاه اینتر و کنار گذاشته شدن از برنامه‌های تاکتیکی آنتونیو کونته، به طور قرضی به پاری‌سن‌‌جرمن پیوست و در ادامه در تابستان اخیر قراردادش با این باشگاه فرانسوی قطعی شد.

این مهاجم آرجنتینی که در زمان حضورش در اینتر در 219 بازی 124 گل به ثمر رسانده بود، تاکنون در 38 بازی 22 گل به ثمر رسانده است. او که تا سال 2024 تحت‌قرارداد باشگاه پی‌اس‌جی است، ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 55 میلیون یورو تخمین زده شده است.

ستاره آرجنتینی که زمانی محبوب ترین بازیکن میان اینتری ها بود، تابستان گذشته پس از ناملایمتی ها از سوی سران اینتر و آنتونیو کونته، قرضی به پی اس جی پیوست و امسال قراردادش دائمی شد. ایکاردی در پی‌اس‌جی خوب و موفق عمل کرده ولی از 3 هفته پیش به دلیل مصدومیت به دور از میادین است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала