Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حبیب با شکستگی انگشت پا به مصاف جاستین گیچی رفته بود + عکس

© AP Photo / John LocherРоссийский боец Хабиб Нурмагомедов во время боя с ирландцем Конором Макгрегором за титул чемпиона UFC в легком весе
Российский боец Хабиб Нурмагомедов во время боя с ирландцем Конором Макгрегором за титул чемпиона UFC в легком весе - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حبیب نورمحمدوف قهرمان سبک وزن مبارزات آزاد، پس از پیروزی برابر گیچی و بازنشستگی از دنیای ورزش حرفۀ، فاش کرد که با شکستگی انگشت پا به مصاف حریف رفته است.

به گزارش اسپوتنیک، حبیب نورمحمدوف یکی از مبارزان نام‌دار «یو اف سی» است که چند روز قبل برای آخرین بار برای مبارزه با جستین گیچی به قفس رفت و توانست 29ومین پیروزی‌اش در رقابت‌های مبارزات آزاد را در برابر حریف آمریکایی اش کسب کند.

Во время боя между Конором Макгрегором и Хабибом Нурмагомедовым  - اسپوتنیک افغانستان
گزینه‌های حبیب نورمحمدوف برای حضور در دنیای ورزش

وی در آخرین مسابقه اش خبری شوکه کنندۀ داد و به طور رسمی اعلام کرد که از دنیای مبارازت خداحافظی می‌کند و دیگر در این قفس مبارزه نخواهد کرد.

این مبارز شکست ناپذیر حالا فاش کرده که در آن مسابقه با شکستگی انگشت پا به مصاف گیچی رفته است.

نورمحمدوف با انتشار عکسی از اسکن پایش در استوری انستاگرام که به تاریخ هفتم ماه اکتوبر گرفته شده بود، فاش کرده که با شکستگی انگشت پا به مصاف حریف آمریکایی‌اش رفته است.

این مبارز روس به رسانه‌ها گفته است در جریان مسابقه درد شدیدی را حس می‌کرده اما برای پیروزی تلاش کرده و به آن‌چه حقش بود رسیده است.

حبیب با وجود شکستگی در انگشت پا، با سبمیشن برابر گیچی پیروز شد و حریف خود را تسلیم کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала