Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در صورت انتقال امباپه به رئال، بنزما شاید به لیگ برتر انگلیس برود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر بنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورتی که کیلیان امباپه به مادرید نقل مکان کند، احتمال دارد کریم بنزما راهی لیگ برتر شود.

به گزارش اسپوتنیک، در صورتی که انتقال کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن به رئال‌مادرید قطعی شود، کریم بنزما جدا خواهد شد. نشریه «دُن‌بالون» خبر داد، بنزمای 32 ساله که از سال 2009 در عضویت رئال‌مادرید است، ترجیح می‌دهد به لیگ برتر انگلیس برود تا اینکه در مادرید روی نیمکت بنشیند.

Real Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ترکیب رئال مقابل شاختار؛ بالاخره بنزما روی نیمکت می‌نشیند+عکس

از چلسی یا لیورپول به‌عنوان مقصد احتمالی بنزما در لیگ برتر نام برده می‌شود. بنزما 32 ساله که در سال 2009 از لیون به رئال مادرید پیوست، تاکنون در 520 بازی برای سفیدپوشان مادریدی به میدان رفته و 250 گل نیز به ثمر رسانده است.

این بازیکن که از زمان جدایی کریستیانو رونالدو، بار اصلی خط حمله رئال به روی دوش او افتاده، تاکنون 18 قهرمانی مختلف را با این تیم تجربه کرده است که از آن جمله می‌توان به سه قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

با افزایش بازیکنان جوان در خط حمله مادریدی‌ها، این احتمال وجود دارد که بنزما به تدریج نیمکت‌نشین شود. اگر امباپه هم بیاید جایگاهش به خطر خواهد افتاد. نشریه «اکیپ» فرانسه نیز روز گذشته خبر داد که لئوناردو مدیر ورزشی پی‌اس‌جی از هفته گذشته مذاکرات با کیلیان امباپه را برای تمدید قرارداد کنونی او که در سال 2022 به پایان می‌رسد، آغاز کرده است، اما این مذاکرات پیشرفتی نداشته است.

ستاره فرانسوی پاری‌سن‌جرمن نسبت به مصمم بودن مدیران باشگاه به ادامه پروژه جاه‌طلبانه‌ای که دارند، تردید دارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала