پیش‌بینی بیل گیتس از ناکارآمدی واکسن آمریکایی کرونا

© AP Photo / Lauren Victoria BurkeBill Gates, Microsoft co-founder and co-chair of the Bill and Melinda Gates Foundation
Bill Gates, Microsoft co-founder and co-chair of the Bill and Melinda Gates Foundation - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بنیانگذار مایکروسافت در مورد خطر ناکارآمدی واکسن آمریکایی ویروس کرونا هشدار داده می‌گوید این امر بدترشدن وضعیت اپیدمیولوژیک در کشور را به همراه خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک،  به نقل از Yahoo Finance بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت در اظهاراتی پیش بینی های را در رابطه به بدتر شدن وضعیت اپیدمیولوژیک در ایالات متحده در ماه های آینده ابراز نموده می‌گوید، آزمایشات واکسن های آمریکایی ویروس کرونا ممکن است ناکارآمدی دارو را نشان دهد.

بنیانگذار مایکروسافت همچنین خاطرنشان کرد: واکسن کرونا ویروس در آینده به ایالات متحده کمک می کند تا موقعیت خود را در رتبه بندی جهانی از نظر تعداد مبتلایان و قربانیان بیماری همه گیر بهبود بخشد، اما تا زمانی که بیش از 770 در صد ازمردم واکسن نشوند ، همیشه خطر ابتلا به این بیماری وجود خواهد داشت.  

بیل گیتس - اسپوتنیک افغانستان
بیل گیتس از ختم کرونا سخن گفت

در تاریخ 12 اکتبر، بیل گیتس گفت: " تنها راهی که مردم می‌توانند به مسیر خود برگردند، دریافت یک واکسن فوق العاده مؤثر و مقرون به صرفه است."

در حال حاضر بنیاد خیریه گیتس 650 میلیون دالر برای مبارزه با ویروس کرونا اختصاص داده است. این  مبلغ بزرگترین کمک مالی در بین بنیادهای مستقل شد.

آمریکا اکنون یکی از بزرگترین قربانیان ویروس کرونا در جهان است و این بیماری تاکنون جان بیش از 230 هزار نفر را در آمریکا گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала