روسیه به ترکیه: در نابودی تروریست‌ها در سوریه کمک کنید

© Sputnik / Russian Defence Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه به ترکیه: در نابودی تروریست‌ها در سوریه کمک کنید
روسیه به ترکیه: در نابودی تروریست‌ها در سوریه کمک کنید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه از ترکیه می‌خواهد برای از بین بردن گروه های تروریستی در منطقه ادلب اقدام کند.

به گزارش اسپوتنیک، ادمیرال الکساندر گرینکیویچ، معاون مرکز روسی آشتی طرفین درگیر در سوریه در یک جلسه توجهی از ترکیه خواهان ازبین بردن تروریستان و آزادی منطقه پرتنش ادلب سوریه شد.

   کشته و زخمی شدن چندین تن درپی بمباران جرابلس- سوریه  - اسپوتنیک افغانستان
کشته و زخمی شدن چندین تن درپی بمباران جرابلس- سوریه

گرینکیویچ گفت: "از ترکیه می‌خواهیم اقدامات موثری در راستای ازبین بردن گروهای تروریستی در ادلب و آزاد کردن شهروندانی که از سوی تروریستان بازداشت شدند، انجام دهند."
وی خاطرنشان کرد که مرکز روسی آشتی طرف‌های درگیر در سوریه گزارشاتی را از اهالی شهرک‌های منطقه ادلب در مورد دستگیریها و آدم رباییهای فعالان عمومی و غیرنظامیان که با اقدامات گروههای مسلح غیرقانونی و جنایات شبه نظامیان علیه مردم محلی مخالف هستند، دریافت می‌کند.
پیش از این این مرکز گزارش داده بود که تروریستان بیش از 2 هزار 100 نفر را که در آن میان خبرنگاران، معلمان، روحانیون و داکتران هستند، با خود برده اند.
گرینکیویچ، گفت: "بر اساس گزارش‌ها گروه تروریستی حیات تحریر الشام 2116 نفر را به شمول خبرنگاران، معلمان، روحانیون و داکتران در زندان انداخته اند."
جنگ داخلی در سوریه از سال 2011 تا کنون جریان دارد. در پایان سال 2017 شکست گروه تروریستی "داعش" (ممنوع در روسیه) در سوریه و عراق اعلام شد، اما در مناطق ویژه پاکسازی همچنان ادامه دارد. در حال حاضر اولویت اصلی، حل و فصل مسئله سوریه و احیای این کشور و همچنین بازگرداندن پناهجویان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала