Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو قوانین قرنطینه را شکسته است؟

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریس رونالدو
کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتگالی یوونتوس، که به ویروس کرونا مبتلا شده، هنوز به طور کامل بهبود نیافته است و تست او پیش از بازی یوونتوس مقابل بارسلونا مجددا مثبت اعلام شد تا او این بازی را از دست بدهد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدو از مثبت شدن مجدد آزمایش کرونای خود عصبانی به نظر می‌رسد چرا که او با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، تست PCR را مزخرف دانست. انتقاداتی بر علیه فوق ستاره پرتگالی مطرح شده بود که او پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده است و به همین علت به این بیماری دچار شده اما رونالدو این حرف ها را بی اساس می‌داند.

کریستیانو رونالدو در اردوی تیم ملی پرتگال به ویروس کرونا مبتلا شده بود. منبع اصلی ابتلای او به این ویروس مشخص نیست اما گفته می‌شد که او از آنتونی لوپز، دروازه بان تیم ملی پرتگال که او هم کرونا گرفته بود، به این ویروس دچار شده است.

رونالدو در آخرین عکسی که پیش از ابتلا به ویروس کرونا منتشر کرده بود در کنار هم‌تیمی هایش در تیم ملی پرتغال روی میز شام نشسته بود و هیچ‌گونه ماسک یا فاصله‌ای رعایت نشده بود. مسئله‌ای که انتقادات را از او بر انگیخته بود.

پیش‌تر هم کریستیانو رونالدو برای بازی پرتگال مقابل کرواسی که به علت نیش زنبور غایب بود و روی سکوها نشسته بود، ماسکی بر صورت خود نزده بود و با تذکر یکی از عوامل برگزار کننده مسابقه ماسک زد. این قضیه هم موجب انتقاد از رونالدو شده بود.

در هر صورت فوق ستاره پرتگالی معتقد است که هیچ‌گاه قوانین بهداشتی را زیر پا نگذاشته و اکنون هم در خانه‌اش قرنطینه است و در طبقه‌ای مجزا نسبت به اعضای خانواده‌اش زندگی می‌کند. باید دید که رونالدو چه زمانی به طور کامل از این ویروس بهبود می‌یابد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала