Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مرزی برای توانایی‌های کین وجود ندارد

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر گری کین بازیکن تیم ملی انگلیس
گری کین بازیکن تیم ملی انگلیس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیتر کراوچ مهاجم پیشین تیم ملی انگلستان به تمجید از کاپیتان سه‌شیرها و مهاجم تاتنهام پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، پیتر کراوچ می‌گوید هیچ محدودیتی در توانایی و کارهایی که هری کین قادر به انجام آنهاست وجود ندارد و کاپیتان تاتنهام قادر است به بهترین سازنده باشگاه تبدیل شود. 

کین در پیروزی 0 - 1 تاتنهام برابر برنلی موفق شد هشتمین پاس گل خود را در ششمین بازی این فصل لیگ برتر ارسال کند. بازیکن تیم ملی انگلیس پاس اریک لاملا را با ضربه سر مقابل پای سون هیونگ مین انداخت تا او گل سه امتیازی تیمش را در این دیدار به ثمر برساند.

​حالا تیم ژوزه مورینیو دو امتیاز با اورتون صدرنشین فاصله دارد. آمادگی کین کمک بسیاری به تاتنهام در فصل جدید لیگ برتر کرده و این در حالی است که مهاجم 27 ساله تا به حال 5 گل نیز به ثمر رسانده است.

همکاری او با هیونگ مین سون بازی این دو را به سطح جدیدی ارتقا داده است. پیر کراوچ که پیش از این سابقه حضور در خط حمله تاتنهام را داشته در این باره به پی ای گفت: " هیچ محدودیتی برای توانایی و کارهایی که این پسر قادر به انجام آنهاست وجود ندارد. وقتی پسر جوانی بود با او در تاتنهام بازی کردم و در تیم اول بودم و او همیشه گل می‌زد و تمام کننده بود. او هر نوع گلی می‌زد و اضافه شدن بیل به آنها می‌تواند باعث جذابیت بیشتر شود. او بهترین گلزن و البته بهترین سازنده تاتنهام است. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала