Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش بنزما به فاش شدن ویدیوی صحبت هایش علیه وینیسیوس

© AFP 2023 / GERARD JULIENKarim Benzema
Karim Benzema - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید و صحبت هایش علیه وینیسیوس جونیور به جنجال بزرگی در رسانه های اسپانیا در طول روز چهارشنبه تبدیل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا تصاویری از بنزما بین دو نیمه بازی رئال مادرید و مونشن گلادباخ در تونل ورزشگاه بروسیا پارک لو رفته که مهاجم فرانسوی خطاب به هموطنش فرلاند مندی از وینیسیوس جونیور پدیده برزیلی انتقاد می کند و می گوید:"او (وینیسیوس) هر کاری که دلش می خواهد انجام بدهد. با او بازی نکن، برادر. (به او پاس نده). با ما بازی کن."

ساعاتی بعد بخش دیگری از این صحبت ها هم به رسانه ها درز پیدا کرد. در این بخش، بنزما خطاب به مندی می گوید:"او (وینیسیوس) هیچ کار درست و حسابی انجام نمی دهد." که فرلاند مندی هم در جوابش می گوید:"وقتی اضافه کاری می کنی، ذات بازی از دست می رود."

View this post on Instagram

A post shared by Soccer Memes (@officialsoccermemes) on

کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید به پخش این ویدیوها واکنش نشان داد و با تصویری از خودش در بخش استوری اینستاگرام خود نوشت:" در حالی که سگ ها واق واق می کنند، شماره 9 (خودش) عبور می کند."

به هر صورت به نظر می رسد صحبت هایی که بنزما علیه وینیسیوس کرده قطعا جو رختکن رئال مادرید را آشفته خواهد کرد. آمار می گوید که بنزما در نیمه دوم بازی رئال مادرید و گلادباخ به وینیسیوس هیچ پاسی نداده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала