Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام هانری به امباپه: کودک درونت را فراموش نکن و از بازی‌ات لذت ببر!

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیری هانری، اسطوره تیم ملی فرانسه، در پیامی خطاب به کیلیان امباپه درباره نحوه برخورد با فشارها توصیه‌هایی به او کرد و گفت که هرگز نباید کودک درونش را از دست بدهد.

به گزارش اسپوتنیک، امباپه در عرض چهار سال گذشته به یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال تبدیل شده است. بازیکن فرانسوی در فصل 17 - 2016 به موناکو در کسب قهرمانی لیگ فرانسه کمک کرد و یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود.

 او پس از حضور در پاری سن ژرمن نیز عملکرد درخشانی در این تیم داشت و به کسب قهرمانی‌های متوالی داخلی این تیم و همچنین حضور در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته کمک کرد.

این مهاجم جوان همچنین عضوی از تیم ملی فرانسه بود که جام قهرمانی جهان را در سال 2018 بالای سر برد. تیری آنری، بازیکن سابق آرسنال و تیم ملی فرانسه، که دوران حرفه‌ای درخشانی را مانند این بازیکن داشت توصیه‌های درباره نحوه برخورد با فشارها به این بازیکن جوان داشته است.

 سرمربی مونترئال ایمپکت گفت: " هرگز کودک درونت را از دست نده. من دروغ نمی‌گویم که گاهی این اتفاق برایم رخ داد. گاهی پس از 10، 11، 12 سال با فشارهایی که هست بخش لذتبخش بازی را از خاطر می‌بری. اطمینان حاصل کن که به این کودک گوش می‌کنی چون می‌دانی واقعیت این است که او تو را به اینجا کشانده است. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала