کاهش آمار ابتلا به کرونا در روسیه طی دو روز اخیر

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر کاهش آمار ابتلا به کرونا در روسیه طی دو روز اخیر
 کاهش آمار ابتلا به کرونا در روسیه طی دو روز اخیر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در روسیه طی دو روز اخیر تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا کاهش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد عملیاتی کنترل عفونت در روسیه به خبرنگاران گفت که طی روز گذشته ، 16202 مورد جدید کووید-19 در روسیه شناسایی شده است. پیشتر موارد ابتلا به ویروس کرونا در روسیه روزانه به بیش از 17000 نفر می رسید.

تولید دومین واکسن ضد کرونا در روسیه آغاز شد - اسپوتنیک افغانستان
تولید دومین واکسن ضد کرونا در روسیه آغاز شد

بر اساس آخرین آمار تعداد کل آغوشته ها به کرونا در روسیه به یک میلیون و پنجصد و شصت سه هزار و نه صد و هفتاد و شش نفر رسده است که از جمله بیش از 1 میلیون نفر صحت یاب و اضافه از 117 هزار جان های خود را از دست داده اند.

براساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، بیشترین آمار در هفته گذشته در اروپا  (یک میلیون و 335 هزار و914) مورد و قاره  آمریکا ( 884 هزار و 318) مورد ثبت شده است.

در 11 مارچ امسال ، سازمان بهداشت جهانی شیوع عفونت ویروس کرونا جدید COVID-19 را یک بیماری همه گیر اعلام کرد.

بر اساس آخرین آمار‌های رسمی اعلام شده، در حال حاضر 43 میلیون و 264 هزار و 425 نفر در سراسر جهان به بیماری کووید-19 مبتلا شده‌اند.

از این تعداد یک میلیون و 171 هزار و 680 نفر جان باخته و 32 میلیون و 453 هزار و 839 نفر هم از این بیماری بهبود یافته‌اند.

بر اساس داده‌ها، آمریکا با 9 میلیون و 38 هزار و 30 نفر مبتلا، در صدر جدول بیشترین کشور‌های آلوده قرار دارد. پس از این کشور به ترتیب هند، برزیل، روسیه، فرانسه، اسپانیا، آرژانتین، کلمبیا،  انگلیس،  مکزیک قرار گرفته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала