تجاوز جنسی گروهی از دزدان بر یک زن در دایکندی؛ عاملان دستگیر شدند

تجاوز جنسی گروهی از دزدان بر یک زن در دایکندی؛ عاملان دستگیر شدند
تجاوز جنسی گروهی از دزدان بر یک زن در دایکندی؛ عاملان دستگیر شدند  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسئولان ریاست امور زنان ولایت دایکندی تأیید می‌کنند که گروهی از دزدان بر یک زن در مرکز این ولایت تجاوزجنسی کرده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، بی‌نظیر جعفری، رئیس امور زنان ولایت دایکندی به سلام‌وطندار می‌گوید، حدود یک هفته پیش گروهی از دزدان شب‌هنگام نخست پول و اجناس مسافران را دزدیده و پس از آن بر یک بانوی مسافر که 20 سال سن دارد، به گونۀ گروهی تجاوز جنسی کرده‌اند.

به گفتهٔ او، عاملان این رویداد از سوی پولیس مبارزه با جرایم جنایی دایکندی دستگیر شده‌اند و پروندهٔ ‌شان به دادستانی این ولایت فرستاده شده است.

رئیس امور زنان دایکندی تجاوز گروهی بر این زن را تکان‌دهنده می‌خواند و از نهادهای عدلی و قضایی می‌خواهد که با عاملان این رویداد مدارا نکنند.

مدیریت عمومی مبارزه با جرایم جنایی دایکندی در صفحۀ رسمی فیسبوکش  نوشته است: «گروه 6 نفری راهزنان که به تاریخ 29 میزان، یک موتر مسافربری را مورد رهزنی قرار داده بود و بر یک زن عمل تجاوزجنسی نیز انجام داده بود، از سوی پولیس دستگیر و به سارنوالی معرفی شده است».

اما دیدگاه مدیر مبارزه با جرایم جنایی دایکندی را در این باره به دست آورده نتوانستیم.

بر بنیاد آمارهای ریاست امور زنان دایکندی، در 7 ماه نخست امسال 145 رویداد خشونت‌آمیز علیه زنان در این ریاست ثبت شده است که افزایش چشم‌گیری را نشان می‌دهد. در دوازده ماه سال گذشته 180 رویداد خشونت‌آمیز در این ولایت ثبت شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала