Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تأیید حضور بارسلونا در سوپر لیگ یوفا

© sportskeedaXosep Bartomeu - Barselona FK-nın prezidenti
Xosep Bartomeu - Barselona FK-nın prezidenti  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوزپ ماریا بارتومئو رییس بارسلونا در اواسط کنفرانس خبری جدایی‌اش تأییدیه هیئت مدیره این باشگاه برای پروژه جدید را داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ جوزپ ماریا بارتومئو در میانه سخنان جدایی‌اش اعلام کرد که بارسا در آخرین جلسه شورای مدیران خود (قبل از استعفا) شرایط عضویت در سوپرلیگ اروپا را تصویب کرد. وی گفت: "تصمیم برای انجام این مسابقه باید توسط مجمع بعدی (نمایندگان) تصویب شود. ما می‌توانیم با افتخار بگوییم که ما از نظر ارزش بهترین باشگاه جهان هستیم. ما پیش از بزرگان و کشورها به آن دست یافته‌ایم. سوپرلیگ باشگاه‌های اروپا پایداری این باشگاه را تضمین می‌کند و همچنان یکی از اعضای آن خواهد بود. منحصر به فرد ما به این معنی است که ما مجبور به تقسیم سود نیستیم."

بارتومئو همچنین اعلام کرد: "این باشگاه قالب جدید جام جهانی باشگاه‌ها با شرکت 24 تیم و هشت باشگاه اروپایی که از سوی فیفا پیشنهاد شده را پذیرفته است."

خاویر تباس رئیس لالیگا بلافاصله با انتقاد از اعلام رئیس سابق بارسا گفت: "بارتومئو متاسفانه اعلام کرد که در روز آخر حضورش بود ناآگاهی آنها در صنعت فوتبال را تصویب می‌کند. این پایان غم انگیز برای رئیس است که موفقیت‌ها و اخیراً خطاهایی داشت."

ایده سوپرلیگ 18 باشگاهی اروپا با پنج تیم انگلستانی و یک سیستم دو دور، با پلی آف در میان تیم‌های دارای بالاترین رتبه محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بارسا و رئال مادرید در این تورنمنت جدید "بزرگان" اروپا حضور دارند که JP Morgan به عنوان حداکثر سرمایه گذار با بیش از 5.000 سرمایه گذار یک تورنمنت را با تأیید فیفا ایجاد می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала