Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی بارتومئو سرآغاز اولین پرونده داغ در نیوکمپ؟

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با جدایی جوزپ ماریا بارتومئو از ریاست باشگاه بارسلونا، انتقال لاوتارومارتینز به بارسلون جدی‌تر از پیش می‌نمایاند.

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا مصمم است تا ماه‌های آینده لاوتارو مارتینز را به خدمت بگیرد و به اعتقاد مطبوعات ایتالیایی علاقه بارسا با جدایی جوزپ ماریا بارتومئو که عصر سه‌شنبه رسمیت یافت، جدی‌تر شود.

بارسا که از فصل گذشته خود راضی نبود تصمیم گرفت که پاکسازی کند. بنابراین کاتالان‌ها چندین عنصر از جمله لوئیز سوارز را بیرون کرد. در حالی‌که ستاره اروگوئه‌ای به تیم اتلتیکو پیوسته، مدیریت باشگاه بارسلونا دوست داشت به هر قیمتی که باشد لاوتارو مارتینز را در آخرین پنجره نقل و انتقالات تابستانی جانشین شایسته او قرار دهد. با این حال بحران ناشی از ویروس کرونا ویرانگر تمام برنامه‌های او برای مُهاجم اینتر را بر هم زد. با وجود ناکامی در آخرین پنجره نقل و انتقالات، بارسا همچنان مصمم به جذب لاوتارو مارتینز است. و این آرزو می‌تواند با کنار رفتن جوزپ بارتومئو بیشتر شود.

Xosep Bartomeu - Barselona FK-nın prezidenti  - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ بارتومئو از ریاست باشگاه بارسلونا استعفأ داد + عکس

ورود لاوتارو مارتینز تحت تأثیر جدایی بارتومئو؟

با توجه به گزارش‌ توتواسپورت که در ستون‌های آن در روز سه شنبه فاش شد، لاوتارو مارتینز همچنان مرکز توجه باشگاه بارسلونا خواهد بود. به اعتقاد رسانه‌های ایتالیی، شماره 10 اینتر حتی "بسیار احتمالاً" می‌تواند به لطف جدایی جوزپ ماریا بارتومئو حتی بیشتر باشد. جدایی که عصر روز سه‌شنبه توسط طرف اصلی علاقه مند رسمی شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала