Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حذف کامنت PCR" مزخرف است" توسط کریستیانو؛ اما چرا؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو و دی لیخت در تمرینات یوونتوس Italy Soccer Champions League Juventus
رونالدو و دی لیخت در تمرینات یوونتوس  Italy Soccer Champions League Juventus - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو کامنت خود را که سروصدای زیادی را کرده بود، پاک کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتگالی یوونتوس، پس از ابتلا به ویروس کرونا به قرنطینه رفته بود تا شرایطش مساعد شود. در آخرین تستی که از او گرفته شد، باز هم نتیجه تست مثبت از آب درآمد تا رونالدو بازی یوونتوس مقابل بارسلونا را از دست بدهد.

ستاره پرتگالی که از این قضیه عصبانی شده بود، با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت:" احساس خوبی و سلامتی می‌کنم" او دو ایموجی هم پس از آن گذاشته بود که نشان دهنده عدم رضایت رونالدو از نتیجه تست بودند.

کریستیانو رونالدو زیر همان پست یک کامنت جنجالی درباره تست ابتلا به بیماری کرونا منتشر کرده و نوشته بود:"تست PCR مزخرف است!" که پس از مدتی آن را حذف کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

 در این مدت انتقادات زیادی روانه کریستیانو رونالدو شده است و گفته شده بود که او پروتکل های بهداشتی را رعایت نمیکند و احترامی برای قوانینی که برای این شرایط وضع شده‌اند، قائل نیست.

 البته رونالدو همواره این حرف و حدیث ها را رد کرده و گفته بود که پروتکل ها را نشکسته است. به نظر می‌رسد که فوق ستاره پرتگالی به همین علت این کامنت را که در آن تست کرونا را مزخرف خوانده بود حذف کرده است. چرا که منتشر شدن این کامنت از رونالدو بر حجم انتقادات علیه او می‌افزود

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала