Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: اگر تا پایان فصل همین گونه بازی کنیم، ایمان دارم صعود می‌کنیم

© AFP 2023 / Glyn KIRK Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017
Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید پس از بازی با گلادباخ صحبت کرده و گفت که اگر رئال به همین شکل بازی کند مطمئن است صعود خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از این‌که رئال مادرید دیشب کامبک زیبا زد و بازی را به تساوی 2-2 با بوروسیا مونشن گلادباخ رساند، زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری حضور یافت و صحبت کرد.

گلهای دیرهنگام کریم بنزما و کاسمیرو باعث شد مادرید با یک امتیاز فرار کند اما زیدان روی نکات مثبت بازی تمرکز نمود.

زیدان در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "ما لیاقت قرعه‌کشی را داشتیم و حتی بیشتر از آن فکر می‌کنم. من واکنش را دوست دارم و این یک نکته مهم است. چون نتیجه شخصیت در این تیم را نشان می‌دهد."

او افزود: "ما در طول مسابقه خوب بازی کردیم اما درست است که چیزی کم داشتیم زیرا برنده نشدیم. ما به برنامه اعتقاد داریم و مستحق تساوی بودیم. خیلی خوب بود و هیچ بازی آسانی وجود ندارد. اگر اینطور بازی کنیم کارهای خوبی انجام خواهیم داد و به مرحله حذفی صعود خواهیم کرد."

در آخرین لحظات بازی ادن هازارد از نیمکت بیرون آمد و به زمین فرستاده شد زیرا تیم‌اش با دو گل عقب بود.

زیدان درباره بازی هازارد گفت: "این نقشه بود. این تلاش برای بازی کردن او بود. من نمی‌دانم چگونه او را پس می‌گیریم همانطور که هر سه روز بازی می‌کنیم. خواهیم دید."

مارکو آسنسیو جرقه درخشانی برای رئال بود و مربی با آنچه از ستاره‌اش دید خوشحال است. برخی از نگرانی‌ها در مورد تعویض او وجود داشت اگرچه زیدان آن را رد کرد.

زیدان اظهار داشت: "او خوب بازی کرد. او پویا بود. ما کیفیت مارکو را می‌دانیم اما همه ما خوب بودیم. فکر می‌کنم او فقط ضربه‌ای زد."

خستگی در حال حاضر نتیجه خود را می‌گیرد و زیدان مطمئن نیست که چگونه آن را مدیریت کند.

زیدان در این باره گفت: "ما سعی خواهیم کرد [خستگی را کنترل کنیم]. ما قادر به توقف نخواهیم بود و ساییدگی زیادی داشته‌ایم. این همان چیزی است که هست. سال سختی برای همه خواهد بود. اما امروز ما باید به آنچه انجام داده‌ایم بسیار افتخار کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала