Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه‌شنبه‌شب‌ها بازی نجات برای رئال در دقایق پایانی

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کریم بنزما Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
کریم بنزما Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید دیشب به تساوی جالبی دست یافت که با کامبک دیدنی در آخرین دقایق بازی به دست آمد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید سه‌شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا بازی رفت خود برابر مونشن‌گلادباخ را در آخرین لحظات به گونه غیرمنتظره کامبک زد تا با این تساوی (2-2) یک امتیاز از بروسیا-پارک کسب کند.

پیش از این و در هفته قبلی شاگردان زیدان در زمین خودی با حساب سنگین 3-2 شکست خوردند.

دو گل از ماركوس تورام به برتری 2-0 مونشن گلادباخ منجر شد و اگر بازی به همین منوال باقی می‌ماند، برای رئال مادرید صعود به مرحله حذفی این بازی‌ها فوق العاده دشوار می‌شد اما به نظر می‌رسد لوس بلانکوس همیشه راهی در اروپا پیدا می‌کند که در آخرین دقایق بازی دیشب کریم بنزما و کاسمیرو توانستند بازی را برای پادشاه اصلی اروپا تساوی کنند.

بسیاری از هواداران رئال مادرید بازگشت به همان اندازه تاریخی را در بازی لیگ قهرمانان 2016/17 برابر اسپورتینگ لیسبون در استادیو سانتیاگو برنابئو به یاد می‌آورند.

اسپورتینگ در دقیقه 48 از طریق برونو سزار به برتری رسید و به نظر می‌رسد باشگاه پرتگالی هر سه امتیاز را به لیسبون برگرداند.

با این حال کریستیانو رونالدو در دقیقه 86 یکی از بزرگترین ضربه‌های آزاد خود را برای رئال مادرید به ثمر رساند تا تیمش برای دقایق پایانی بازی به اوضاع بیفزاید.

سپس در آخرین لحظه وقت عادی آلوارو موراتا از بقیه بالا رفت و در دقیقه آخر وقت عادی توپ را به گل تبدیل کرد تا بازی کاملاً روی سرش بچرخد و رئال مادرید 2-1 پیروز شود .

آن شب تا آخرین حوادث سه‌شنبه شب‌ها در آلمان آخرین بازگشت چشمگیر در اروپا بود.

به همین ترتیب رئال مادرید از همان فصل در لالیگا مقابل لاس پالماس همان سرخوشی را تجربه کرد.

دبل دیرهنگام کسی به غیر از کریستیانو رونالدو پس از این‌که لاس پالماس در برنابئو با نتیجه 3-1 شوک آور پیش افتاد یک امتیاز برای رئال مادرید ذخیره کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала