Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیون-بارسا-دپای؛ معامله‌یی که گریزمن در آن دخیل است

© REUTERS / SERGIO PEREZآنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در اسپانیا برخی رسانه‌ها ادعا می‌کنند که المپیک لیون به عنوان بخشی از قرارداد ممفیس دپای در جنوری می‌خواهد گریزمان را در نظر بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ادواردو ایندا مدیر OK Diarioاطلاعاتی در مورد پرونده گریزمان در برنامه ال‌چرینگیتو ارائه داد، احتمال قرضی رفتن گریزمن به المپیک لیون را در زمستان افزایش داد: "کومان از گریزمان ناامید و ناراحت است. او بازیکن بزرگی است اما اخیراً از هم پاشیده است. اولین کاری که مربی انجام داد شرط بندی روی او بود اما امروز او ناامید شده است. او مایل است وی را بفروشد یا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی قرض بدهد و لیون آماده این کار است. اگر گریزمان در جنوری به لیون سفر کند دپای در چارچوب مبادله رایگان به بارسلونا می‌آید. در پایان فصل اگر لیون یا باشگاه دیگری بخواهد او را حفظ کند، بارسلونا باید هزینه این بازیکن را بپردازد. علاوه بر این بارتومئو می‌خواهد گریزمن را بفروشد تا حساب‌ها را متعادل سازد."

بارسلونا تلاش  دارد یک بازیکن را در معامله دپای وارد کند.

چه فکری کنیم؟ گرچه به نظر می‌رسد به عنوان بخشی از معامله دپای، باشگاه بارسلونا به دنبال قرض دادن یک بازیکن برای کاهش حقوق و دستمزدش است اما مشخصات گریزمن برای لیون غیرممکن به نظر نمی‌رسد. این دو دلیل اصلی دارد: از یک طرف برای لیون بسیار دشوار است که حقوق باورنکردنی گریزمان را دریافت کند حتی بیش از شش ماه. از سوی دیگر تقریباً تصدیق شده که مهاجم فرانسوی به طور قاطع از قرضی رفتن به لیون امتناع خواهد کرد و از یک چالش ورزشی بسیار بالاتر طرفداری خواهد نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала