معاینه نسایی اجباری زنان گردشگر در فرودگاه قطر

© REUTERS / Naseem ZeitoonA view shows buildings in Doha, Qatar, June 9, 2017.
A view shows buildings in Doha, Qatar, June 9, 2017.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات قطر ازاینکه زنان گردشگر در فرودگاه دوحه وادار به سپری نمودن معاینات نسایی ولادی شدند، ابراز تأسف نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، کانال تلویزیونی استرالیا Seven News  اعلام کرد که مسافران حداقل یک پرواز پس از پیدا شدن نوزادی تازه متولد شده در فرودگاه دوحه مجبور به معاینه زنانه شدند.

این حادثه در تاریخ 2اکتبر در فرودگاه بین المللی حمد در دوحه، پایتخت قطر رخ داد. کارکنان فرودگاه نوزادی را در توالت پیدا کردند. پس از آن مسافران از جمله 13 شهروند استرالیا از هواپیما خارج شدند. بدون توضیح، زنان به چندین آمبولانس منتقل شدند و مجبور شدند که تحت معاینه زنان قرار گیرند.

به گزارش این کانال استرالیایی، آنها ملزم به درآوردن لباس زیر و بررسی دستگاه تناسلی شدند.

توافق آمریکا و مکزیک درباره تجارت و پناهجویان  - اسپوتنیک افغانستان
سازمان ملل: عقیم سازی اجباری زنان مهاجر در آمریکا بررسی شود

این کانال تعداد زنان مورد معاینه را مشخص نکرد. گفته شده است که در میان آنها مسافران هواپیمای قطر ایرویز QR-908 بودند که در مسیر سیدنی بودند.

به نوبه خود، مدیریت فرودگاه حمد معاینه زنان از مسافران را به طور مستقیم تأیید نکرد. وی گفت: کارکنان بهداشت در مورد سلامتی و سلامتی مادری که تازه به دنیا آمده است به مقامات ابراز نگرانی کرده و از آنها خواسته اند قبل از عزیمت وی ​​را پیدا کنند.

از افرادی که به منطقه فرودگاه که نوزاد متولد شده بود دسترسی داشتند، خواسته شد تا در این درخواست کمک کنند. همچنین به این معنی است که کودک ایمن است، اما مادرش هنوز پیدا نشده است.

در قطر رابطه جنسی و داشتن فرزند خارج از ازدواج جرم محسوب می شود. این مجازات معمولاً با یک سال زندان مجازات می شود. اگر محکومیت علیه مسلمان باشد، تا 100 ضربه شلاق نیز برای او تعیین می شود.

اگر علاوه بر این، او متاهل باشد، با مجازات اعدام روبرو می شود. برای تولد یک کودک خارج از ازدواج، یک زن به یک سال محکوم می شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала