Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

همه با هم تا پایان؛ پیام روحیه بخش سی آر 7 برای یوونتوسی ها + ویدیو

© REUTERS / MASSIMO PINCAНападающий "Ювентуса" Криштиану Роналду после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин
Нападающий Ювентуса Криштиану Роналду после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدو در ویدیویی در اینستاگرام خود از هم تیمی هایش پیش از جدال با بارسلونا حمایت کرد.

 به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، به علت ابتلا به ویروس کرونا قرنطینه شده بود. نتیجه آخرین تست کرونای او هم مثبت اعلام شده است تا ستاره پرتغالی بازی حساس تیمش مقابل بارسلونا را از دست بدهد. او با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام از هم‌تیمی هایش پیش از بازی مقابل بارسلونا حمایت کرد و به نوعی برای آن‌ها ایجاد انگیزه کرد.

در این ویدیو کریستیانو رونالدو ابتدا در حال دویدن روی تردمیل است و پس از آن با روشی که همواره پس از گلزنی خوشحالی می‌کند، از روی تردمیل پریده و فریاد"Siiiiii" سر می‌دهد. او پس از آن به مقابل دوربین آمده و به هم‌تیمی هایش انگیزه می‌دهد و به حمایت از یوونتوس می‌پردازد.

View this post on Instagram

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

کریستیانو رونالدو در پست دیگری که امروز منتشر کرده بود حال خود را خوب توصیف کرده بود و در کامنت ها تست PCR را که مربوط به ویروس کروناست مزخرف دانسته بود. رونالدو انگیزه زیادی داشت تا مجددا پس از 2 سال با بارسلونا و لیونل مسی روبرو شود اما به علت ابتلا به ویروس کرونا این دیدار را از دست داد. باید دید فوق ستاره پرتغالی چه زمانی به بهبودی کامل دست یافته و مجددا به میادین باز می‌گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала