Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام محکم زیدان در مورد وضعیت رئال مادرید

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین الدین زیدان
زین الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این سه شنبه رئال مادرید مقابل مونشن گلادباخ به یک تساوی غیر منتظره دست یافت. بنابراین گفته می‌شود که رئال مادرید مشکلات‌اش ادامه دارد اما این موضوع عکس العمل جدی زیدان را در پی داشت.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید با هدایت زین الدین زیدان شنبه‌شب همین هفته با حساب 3-1 از سد بارسلونا در دیدار ال‌کلاسیکو گذشت در حالی‌که پیش از آن 3-2 به ساختار در خانه باخته بود و شرایط پچیده شده بود. اما برای مادریدی‌ها لازم بود که سه‌شنبه شب مقابل مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان به میدان برگردد. پس از باخت به دونتسک، پیروزی ضروری بود اما در نهایت رئال مادرید با یک تساوی باورنکردنی به یک امتیاز رسید. در آخرین دقایق بازی این تیم کامبک زد و نتیحه 2-0 را به 2-2 بدل ساخت.

اگر قرار است بر قدرت شخصیت مردان زیدان تأکید شود همین کار را باید با کاستی‌های مختلف تیم نیز انجام داد. بدیهی است که این به وضعیت کمک نخواهد کرد اگر چه زیزو همچنان امیدوار است ...

 

"ما این وضعیت را سپری خواهیم کرد"

در گزارش آ اس پس از بازی از قول زیدان آمده: "ما همه چیز را برای تحقق آن انجام خواهیم داد. مثل همیشه، ما نمی‌توانیم خوشحال باشیم. آنچه همیشه می‌خواهیم پیروزی است. اما شما باید محتوا را ببینید و امروز (سه شنبه) عالی بود. خوشحالم چون همه چیز را دادند. امروز هیچ بازی آسانی وجود ندارد. ما باید به کار خود ادامه دهیم. با بازی مثل این ما واقعاً کارهای خوبی را انجام خواهیم داد. من مطمئن هستم که این لحظه را پشت سر خواهیم گذاشت."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала