Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: "من از حرف‌هایی که گفته‌ام پشیمان نیستم" + ویدیو

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды
رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا پیش از دیدار چهارشنبه لیگ قهرمانان اروپا در تورین برابر غول سری آ 'یوونتوس' با رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رونالد کومان سرمربی باشگاه بارسلونا پیش از دیدار امشب تیم‌اش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس، در اتاق مطبوعات در ورزشگاه آلیانز تورین با رسانه‌ها صحبت کرد.

جریان پاسخ‌های او به سوالات خبرنگاران را در زیر بخوانید:

چه نوع بازی را روز چهارشنبه پیش بینی می‌کنید؟: "این یک بازی بین دو تیم بزرگ است اما تعیین کننده نخواهد بود. یووه در خانه بازی می‌کند اما ما به دنبال این هستیم که نتیجه مطلوبی را ارائه دهیم که به سبک و شیوه خودمان بازی کند. ما به یوونتوس احترام می‌گذاریم و این یک جدال سطح بالا خواهد بود."

 

هنوز مشخص نیست که کریستیانو بازی خواهد کرد یا خیر. آیا ترجیح می‌دهید بازی را از دست بدهد؟: "ما همیشه ترجیح می‌دهیم بهترین بازیکنان را در زمین ببینیم. کریستیانو بازیکن خوبی است و من واقعاً امیدوارم که او بازی کند و من چیزی جز احترام به او ندارم."

دیدگاه شما در مورد این‌که ممکن است بخاطر نظرات خود پس از ال کلاسیکو تحریم شوید چیست؟: "من از حرف‌هایی که گفته‌ام پشیمان نیستم. من دیگر نمی‌خواهم روی این موضوع صحبت کنم زیرا اکنون چیزی از دست من نمی‌آید."

 

چگونه بدون کوتینیو با این بازی روبرو خواهید شد؟: "ایده این است که بیرون برویم و بازی را ببریم و به همین دلیل است که باید یک سری مهاجم را انتخاب کنم."

 

آیا فردا شب شاهد یک کومان محافظه کار یا جسور خواهیم بود؟: "من بروم بیرون یک کمی تلاش برای پیروزی نیاز است، مسئله دیگر دفاع نکردن است. ما سعی خواهیم کرد بر بازی مسلط شویم و سعی کنیم به مخالف خود آسیب برسانیم. درست رسیدن به تعادل بسیار مهم است."

 

قدرت یوونتوس چگونه است؟: "با وجود غایبان، آنها یک تیم محکم هستند و می‌دانند چگونه بازی را مدیریت کنند. دیبالا بازیکن بسیار خوبی است و موراتا می‌تواند در میان گل ها قرار بگیرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала