Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ پیروزی لیورپول، اتلتیکو، سیتی و پورتو در شب توقف آژاکس + عکس

© REUTERS / GONZALO FUENTESFußballspiel im Rahmen der Champions League (Symbolbild)
Fußballspiel im Rahmen der Champions League (Symbolbild) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نخستین شب از دومین هفته دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، 6 دیدار به صورت همزمان برگزار شد که لیورپول، اتلتیکو مادرید، منچسترسیتی و پورتو برابر حریفان به برتری رسیدند و آژاکس در برابر آتالانتا متوقف شد.

به گزارش اسپوتنیک، در نخستین شب از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بامداد امروز ( چهارشنبه) شش بازی به صورت همزمان برگزار شد و تیم‌ها در برابر حریفان شان قرار گرفتند.

در یکی از دیدارهای حساس و از گروه A رقابت‌ها اتلتیکومادرید در برابر ردبول سالزبورگ قرار گرفت و به دشواری این تیم را شکست داد.

گُل‌های این دیدار را یورنته در دقیقه 29، ژائو فلیکس 52 و85 برای اتلتیکومادرید و سوبوسلای در دقیقه 40 و بریشا در دقیقه 47 برای سالزبورگ به ثمر رساندند.

با این پیروزی پیروزی اتلتیکو 3 امتیازی شد و پس از بایرن 6 امتیازی در رده دوم گروه A، قرار گرفت. تیم‌های لوکوموتیو و ردبول سالزیورگ نیز با 1 امتیاز سوم و چهام شدند.

در دیگر دیدار منچسترسیتی در فرانسه مقابل مارسی با نتیجه 3 بر 0 به پیروزی رسید تا شاگردان پپ گواردیولا با 6 امتیاز در صدر جدول گروه C قرار بگیرند. گل‌های سیتیزن‌ها را ایلکای گوندوغان، فران تورس و رحیم استرلینگ به ثمر رساندند.

از این گروه پورتو نیز به مصاف المپیاکوس رفت و با گُل‌های ویرا و اولیویرا موفق به شکست حریف یونانی شد.

پس از سیتی در این گروه، پورتو با سه امتیاز دوم است و المپیاکوس سوم و مارسی هم در قعر جدول قرار دارد.

از گروه D رقابت‌ها نیز دو دیدار برگزار شد که در آن لیورپول به مصاف میدتیلند رفت و این تیم دنمارکی را با نتیجه 0-2 و با گُل‌های دیگو ژوتا و محمد صلاح شکست داد.

در دیگر دیدار از این گروه، آتالانتا به مصاف آژاکس رفت که این دیدار برنده نداشت و دو تیم به نتیجه 2-2 و تقسیم امتیازها رضایت داند. در این دیدار دوان زاپاتا هر دو گول آتالانتا را به ثمر رساند و تادیچ و ترائوره نیز برای آژاکس گُلزنی کردند.

در این گروه لیورپول با 6 امتیاز صدرنشین و آتالانتا با 4 امتیاز دوم است. آژاکس با 1 امتیاز و میدتیلند نیز بدون امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала