Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرط عجیب و غریب امباپه برای تمدید با پی‌اس‌جی

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUکلیان امباپه
کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیلیان امباپه ستاره جوان پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قراردادش با این تیم، شرط جدایی توخل را پیش کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ با توجه به این‌که پاری سن ژرمن تمدید قرارداد کیلیان امباپه را در اولویت اصلی خود قرار داده، شایع شده که مهاجم فرانسوی شرط اولیه بسیار واضحی را تعیین کرده است. او مانند لئوناردو بیش از هر چیز دوست دارد که مدیریتش جدایی توماس توخل را کامل کند.

دیگر این یک راز نیست که زندگی مشترک لئوناردو و توماس توخل در پی‌اس‌جی پیچیده‌تر شده است. آخرین شایعات حتی حاکی از آن بود که مدیر ورزشی اخیراً از مقامات ارشد این باشگاه در قطر خواسته که سرمربی آلمانی که قراردادش تا جون آینده ادامه دارد اما به موازات آن لئوناردو باید مورد حساس دیگری را نیز مدیریت کند: بزرگ شدن کیلیان امباپه. و برخلاف همه احتمالات این دو مسئله پیچیده لحظه‌ای در PSG می‌توانند به طور مستقیم با هم مرتبط شوند...

امباپه دوست دارد جدایی توخل طولانی شود

هواداران پاریس در واقع این چهارشنبه فاش کردند که کیلیان امباپه همچنین توماس توخل را از فکر تمدید قرارداد با PSG که فعلاً تا جون 2022 ادامه دارد، دور کنند.

مربی بیش از حد امباپه را سرزنش کرده و این بازیکن که کمی از تاکتیک‌های اعمال شده توسط توخل ناراضی می‌باشد خواهان تغییر روی نیمکت است و می‌تواند آینده خود را در پی‌اس‌جی  بسته به جدایی توخل در ماه‌های آینده حل کند. واقعیتی که فشار بیشتری به شانه‌های مربی آلمانی وارد می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала