Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استقبال ویروس شناس ایتالیایی از پست جالب رونالدو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در شبکه اینستاگرام نتیجه آزمایش خود را به سُخره گرفت که انتقاد هواداران را در پی داشت ولی ویروس شناس برجسته ایتالیایی از او استقبال کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ روبرتو بوریونی شناخته شده‌ترین ویروس شناس ایتالیایی از قضا پس از اعلام رونالدو که آزمایش PCR خود را در شبکه‌های اجتماعی "مزخرف" عنوان کرد، از این سوپرستار استقبال کرد.

کریستیانو رونالدو بعد از آن‌که تست PCR خود را قبل از بازی یوونتوس مقابل بارسلونا به دست آورد آنرا در اینستاگرام "مزخرف" توصیف کرد که این حرف او انتقادات زیادی را در ایتالیا در پی داشت که سبب شد تا پیش از دیدار مجدد با رقیب همیشگی‌اش لئو مسی، رونالدو آنرا حذف نماید.

اگرچه رونالدو ممکن است از سرخوردگی و فقط در رابطه با وضعیت خودش صحبت کرده باشد اما اجتناب ناپذیر است که نظر سریع حذف شده وی انتقادات را نسبت به یکی از کشورهایی که تحت تأثیر همه گیر کوید19 قرار دارد جلب کند. ویروس شناس ارشد ایتالیایی از رونالدو در کنار هم استقبال نمود.

روبرتو بوریونی شناخته شده‌ترین ویروس شناس ایتالیا در نتیجه موضع گیری خود در برابر جنبش ضد واکسیناسیون در واکنش به سخنان رونالدو پیامی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد: "اجازه دهید من از همکار جدیدمان کریستیانو رونالدو در صفوف جامعه ویروس شناس استقبال کنم. وقتی ما بینایی سنج‌ها را پنج نفره بازی کنیم بسیار مفید خواهد بود."

روزنامه La Stampa همچنین در مورد پست رونالدو اظهار نظر کرد که اکنون ثابت شده است "قرنطینه ذهن را کدر می‌کند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала