اسناد محرمانه درباره بایدن جونیور ناپدید شد

© AP Photo / Nick Wassاسناد محرمانه درباره بایدن جونیور ناپدید شد
اسناد محرمانه درباره بایدن جونیور ناپدید شد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌های امریکایی از ناپدیدن شدن اسناد محرمانه درباره هانتر بایدن پسر نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه فاکس نیوز از ناپدیدن شدن اسناد محرمانه درباره هانتر بایدن پسر نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد.

تاکر کارلسون مجری فاکس نیوز، در برنامه «امشب با تاکر کارلسون» گفت: این هفته، روز دوشنبه، مجموعه‌ای از اسناد محرمانه درباره خانواده بایدن را دریافت کردیم. ما معتقدیم که این اسناد واقعی و قابل اعتماد بودند.

وی تاکید کرد که این اسناد روز دوشنبه از طریق پست از نیویورک به لس آنجلس ارسال شده است، اما روز سه شنبه مامور تحویل به کانال تلویزیونی اطلاع داد که بسته باز شده است و هیچ چیز در داخل آن نیست.

Сторонник Трамп держит в руках фото Хантера Байдена - اسپوتنیک افغانستان
اتهام عیاشی و مصرف مواد مخدر علیه پسر بایدن

کارلسون با بیان این که «این اسناد ناپدید شده‌اند» افزود: شرکت تحویل اسناد بررسی‌ها را انجام داد اما چیزی پیدا نکرده است.

نیویورک پست در ماه اکتوبر پست‌های را درباره فساد بایدن و پسرش که حاوی ایمیل‌ها و سایر اطلاعات است منتشر کرد که به گفته ترامپ، پست ‌ها نشان دادن که بایدن به فسادآلوده است. معاون رئیس‌جمهور پیشین امریکا هرگونه دخالت در روابط تجاری پسرش را رد کرده بود. مخالفان وی، به ویژه رئیس‌جمهور فعلی امریکا مطمین هستند که به لطف بایدن بود که پسرش پروژه‌های سودآوری در اوکراین و چین دریافت کرد.

دموکرات‌ها اتهامات راجع به جو بایدن را انکار می‌کنند و آنها را «اطلاعات غلط» می‌نامند، که به گفته آنها، مسکو در این ماجرا دخیل است.

با این حال، جان راتکلیف رئیس اطلاعات ملی امریکا دخالت روسیه در ماجرای مکاتبات جنجالی پسر بایدن، نامزد ریاست‌جمهوری امریکا را تکذیب کرد. پیش از این، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا ارتباط روسیه با ماجرای پسر بایدن، هانتر بایدن را تکذیب کرده بود.

روسیه بارها اتهامات تلاش برای تاثیرگذاری بر روندهای دموکراتیک در کشورهای مختلف را رد کرده است و دمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین این اتهامات را «کاملاً بی‌اساس» خواند. همچنان سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مورد ادعای مداخله روسیه در انتخابات کشورهای مختلف گفت که هیچ واقعیتی این موضوع را تایید نمی‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала