Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدال خامس با آسیب دیدگی بیضه

© AFP 2023 / Macro BertorelloКолумбийский футболист Хамес Родригес
Колумбийский футболист Хамес Родригес - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خامس رودریگز بازیکن اورتون با آسیب دیدگی از ناحیه بیضه دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ گفته می‌شود خامس رودریگز ستاره اورتون در دربی مرسی ساید از ناحیه بیضه آسیب دیده است.

ملی پوش کلمبیایی در 17 اکتبر 90 دقیقه کامل مقابل لیورپول بازی کرد که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید اما در یک برخورد با ویرجیل فن دایک دچار مصدومیت شد.

به گزارش مارکای کلمبیا، فعلا رودریگز با استفاده از دستگاه درمان فشار درمانی در حال بهبودی از آسیب دیدگی بیضه است.

برای رهایی از این مصدومیت خامس از دستگاهی به نام NormaTec برای کاهش کبودی استفاده کرده زیرا یخ امکان استفاده ندارد. این فناوری با ماساژ پاها با استفاده از فشار هوا برای بهبود گردش خون و کاهش کبودی کار می‌کند. رودریگز آخر هفته گذشته تصویری از خودش را که از دستگاه نشسته روی مبل استفاده می کرد را انتشار داد.

گفته می شود این مصدومیت باعث شده او در مورد حضور او در مقابل ساوتهمپتون تردید ایجاد شود ولی در نهایت او تمام این دیدار را در میدان حاضر بود.

کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون در کنفرانس جمعه گذشته گفت: "خامس قطعاً بیرون از ترکیب نیست. او هماتوم بزرگی داشت و تا امروز قادر به تمرین نبود.  اکنون خیلی بهتر شده و ما اطمینان داریم که شاید بتواند بازی کند. خوشبختانه فکر می‌کنم بهبودی او واقعاً خوب بود و امروز تمرین کرد."

سرمربی ایتالیایی اضافه کرد: "امیدوارم که او فردا تمرین کند و ما خواهیم دید که برای بازی یکشنبه مناسب است یا نه؟"

رودریگز بعد از مصدومیت نتوانست در جریان شکست 2-0 در سنت مری تیم اش را همراهی کند و باید دید آیا وی برای دیدار یکشنبه برابر نیوکاسل کاملا بهبود می یابد یا خیر؟

گفتنی است که این بازیکن 29 ساله پس از انتقال 20 میلیون پوندی خود از رئال مادرید در تابستان، در گودیسون پارک تأثیر فوری ایجاد کرده و در هفت مسابقه سه گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала