Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خیال راحت کومان از آینده‌اش در بارسا

عضو شوید
رونالد کومان پس از استعفای جوزپ بارتومئو هیچ نگرانی در مورد آینده بارسلونا ندارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رونالد کومان تأکید می‌کند که پس از استعفای جوزپ بارتومئو از ریاست باشگاه نگرانی در مورد آینده‌اش به عنوان سرمربی بارسلونا ندارد اما امیدوار است اگر واقعاً تغییری در وضعیت‌اش ایجاد شود به او گفته شود.

مرد هالندی در اوایل تابستان سال جاری توسط بارتومئو منصوب شد تا به باشگاه کمک کند که در پی یک فصل سخت و بدون پیروزی تحت هدایت کیکه ستین به مسیر خوب خود برگردد.

پس از آن‌که لیونل مسی خواستار ترک باشگاه شد تیم کاتالانی با وضعیت دشواری روبرو گردید و بارتومئو و هیئت مدیره بارسلونا با رای عدم اعتماد روبرو شدند.

در حالی‌که مسی سرانجام ماندنی شد، خروج پرحادثه بارتومئو سوالاتی را در مورد آینده کومان ایجاد کرد که ویکتور فونت یکی از نامزدهای جدید ریاست این باشگاه اصرار داشت که می‌خواهد پپ گواردیولا را به عنوان سرمربی در نیوکمپ برگرداند.

با این حال به دلیل عدم اطمینان موقعیت خود کومان اصرار دارد که او نگران کار خود نیست و فقط می‌تواند روی اتفاقات داخل زمین تمرکز کند نه خارج از آن.

کومان به خبرنگاران گفت: "مسائل خارج از زمین از دست ما خارج است، ما باید تمام انرژی خود را به فوتبال بازی کردن صرف کنیم. اگر وضعیت من به هر طریقی تغییر کند، امیدوارم که در این باره به من گفته شود. ما می‌خواهیم نتایج بهتری کسب کنیم و شیوه بازی را بهبود ببخشیم. این همان کاری است که ما تمام تلاش خود را برای انجام آن خرج می‌کنیم. خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد."

کومان اضافه کرد: "من با آنچه اتفاق افتاده است، آزاد نمی‌شویم. و نظرات خاص خود را داریم. این تیم نشان داد که بر ما تأثیر نگذاشته است، اگر چنین بود ما بازی نمی‌کردیم."

بارسلونا در دیدار چهارشنبه خود در لیگ قهرمانان اروپا ، در حالی‌که تیم اسپانیایی با کلین شیت و سه امتیاز در تورین فاصله گرفت و به راحتی یوونتوس را شکست داد.

کومان امیدوار است که با پیروزی بر یک تیم برجسته زیر کمربند، خروج بارتومئو تاثیری در تیم‌اش که روز شنبه از دپورتیوو آلاوز دیدار می‌کنند نداشته باشد.

کومان می‌گوید: "ما باید در مورد طرف ورزشی فکر کنیم. پس از تصمیم رئیس تیم بازی خوبی انجام داد. امیدوارم که بر ما تأثیر نگذارد."

ژاوی اسطوره باشگاه همچنین با بازگشت به باشگاه به عنوان مدیر در ارتباط است در حالی‌که کارلس پویول می‌تواند به عنوان مدیر فوتبال بازگشت کند."

البته قابل یادآوریست که قرارداد کومان دو سال دیگر در نیوکمپ معتبر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала