Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی بارسلونا: این بهترین بازی ما در این فصل بود

© AP Photo / Petr David JosekНидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман
Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان اعتقاد دارد نمایش بارسلونا مقابل یوونتوس بهترین نمایش تیمش از ابتدای فصل بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا بعد از شکست در ال‌کلاسیکو، موفق شد یوونتوس را 2 بر صفر در لیگ قهرمانان اروپا ببرد تا کمی وضعیت تیم تحت هدایت رونالد کومان بهتر شود.

Нападающий Барселоны Лионель Месси, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
لیونل مسی در آغوش گرم کومان پس از فتح تورین + عکس
کومان پس از این برد گفت:«این بهترین بازی ما در این فصل بود. این پیروزی بزرگی مقابل یک تیم بزرگ اروپایی بود و ما توانستیم آن بازی مدنظرمان را مقابل یووه به نمایش بگذاریم. این پیروزی به ما کمک می‌کند تا با قدرت به کارمان ادامه دهیم.»

سرمربی آبی‌اناری‌ها در ادامه افزود:«می‌خواستیم با سه مدافع بازی کنیم تا یک بازیکن بیشتر در خط میانی‌مان داشته باشیم. این به ما این اجازه را می‌داد تا موقعیت‌های بیشتری روی دروازه یوونتوس خلق کنیم و صادقانه باید بگویم که باید زودتر کار آنها را تمام می‌کردیم. از فوتبالی که ارائه کردیم، بسیار رضایت دارم. همچنین از نتیجه بازی و به خصوص شخصیتی که تیم از خود نشان داد، خیلی راضی هستم.»

کومان در پایان درباره استعفای جوسپ ماریا بارتومئو هم اظهار داشت:«به عنوان مربی سعی می‌کنم کار خودم را انجام دهم و بهترین نتایج ممکن را برای تیم به ارمغان بیاورم. در این بازی هم تیم نشان داد که تحت‌تأثیر این اتفاق قرار نگرفته است. بارتومئو به خاطر باشگاه چنین تصمیمی گرفت.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала