Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عثمان دمبله دوباره نوید خوش می‌دهد؟

© REUTERS / Albert GeaOusmane Dembele
Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا دیشب در مقابل یوونتوس درخشید تا نوید درخشش در فصل جدید را بدهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ عثمان دمبله با شروع این چهارشنبه مقابل یوونتوس یک بازی عالی با بارسلونا ارائه داد و در این دیدار دروازه حریف را باز کرد. اجرایی که به نظر خوشایند بلوگرانا بود جایی‌که نفس راحتی کشید.

در اواخر بازار نقل و انتقالات عثمان دمبله هنوز بازیکن بارسلونا بود. رونالد کومان نیز روی او با وجود مصدومیت حساب کرد تا در خط حمله بازی نماید.

در واقع از ابتدای فصل سرمربی جدید بارسا هنگام ایجاد تغییر در بخش‌های حمله اعتماد بیشتری به پدری و فرانسیسکو ترینکائو داشت. علاوه بر این در کاتالونیا ستاره فرانسوی به دور از اتفاق نظر بود. اخیراً یک رهبر بلوگرانا به ویژه از دمبله انتقاد کرد و گفت: "دمبله دمبله است شما باید او را همانطور که هست بپذیرید.

او یک تکنواز است، هرگز بازی جمعی را درک نخواهد کرد. او قویتر است و به خواب می‌رود. دیدن آن در تلویزیون یک چیز است و هر روز داشتن آن یک چیز دیگر است." اما علی‌رغم این دمبله به لطف توانایی دریبل زدن و سرعتش همیشه می‌تواند کمک کند. به نظر می‌رسد رونالد کومان آن را درک کرده و این‌گونه بود که این چهارشنبه مقابل یوونتوس از ابتدا بازی کرد. اعتماد به نفس وی در زمین به خوبی بازیابی شده زیرا قهرمان جهان کپی بسیار جالبی را تحویل داده است، حتی با زدن گل اول جلسه خود را متمایز می‌کند.

 

بارسا از بدترین حالت ترسید!

این چهارشنبه بنابراین شاهد یک بازی بسیار خوب دمبله در برابر یوونتوس بودیم. و این به نظر می‌رسد بارسلونا را بسیار خوشحال ساخت. در واقع همانطور که توسط ال پائیس در باشگاه کاتالان فاش شد فقط چند هفته پیش از این ترسیده شده بود که هرگز نتواند او ‌را احیا کند که توسط نقص فیزیکی تضعیف شد و اختلافات در مورد آنها زیاد بود. به همین دلیل گزارش شده که بارسا در آخرین پنجره نقل و انتقالات همه تلاش خود را برای جدایی از او انجام داد، به ویژه به دنبال اعزام او به منچستریونایتد. در پایان این اتفاق نیفتاد که مهمترین دلیل آن شخص دمبله بود. "او نمی‌خواست در مورد قرارداد قرضی چیزی بشنود. او می‌خواهد در بارسلونا به پیروزی برسد.

علی‌رغم بی اعتمادی نسبت به او بنابراین عثمان دمبله می‌خواست سرانجام جایگاه خود را در بارسلونا بدست آورد کاری که از زمان ورودش در سال 2017 هرگز موفق به انجام آن نشده است. شانس او این کاری است که ملی‌پوش فرانسوی روز چهارشنبه انجام داد. اکنون این وظیفه اوست که این حرکت را ادامه دهد تا به طور قطعی در میان یازده نفر در کنار لیونل مسی و آنسو فاتی مستقر شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала