Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نامزد ریاست بارسا خواستار برگشت پپ به نیوکمپ

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Бавария"
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویکتور فونت نامزد ریاست بارسلونا در انتخابات پیش‌رو، می‌خواهد تا پپ گواردیولا دوباره به نیوکمپ برگردد و در کنار مسی همراه شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ ویکتور فونت نامزد انتخابات ریاست بارسلونا در انتخابات می‌خواهد پپ گواردیولا را از منچسترسیتی بازگرداند و قول می دهد که لئو مسی را هم حفظ خواهد کرد. جوزپ ماریا بارتومئو پیش از کسب رای عدم اعتماد، به رهبری خود همراه با کل هیئت مدیره صحبت کرده و سرانجام روز سه‌شنبه به ریاست‌اش در نیوکمپ نقطه پایان گذاشت.

به دنبال تصمیم بارتومئو برای کناره‌گیری گزارش شد که انتخابات ریاست بارسلونا در هفته دوم جنوری برگزار می‌شود و فونت یکی از پیشگامان این رقابت است.

فونت 48 ساله ادعا كرد كه در صورت برنده شدن، بازگرداندن گوارديولا به عنوان سرمربی در اولویت کاری اوست و حفظ بازیکنان نامدار و تضمين ماندن مسی را می نماید.

گواردیولا که سال‌های 2008 تا 2012  مسئولیت هدایت بارسا را در کارنامه خود داشت سه بار قهرمان لالیگا و دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

در همین حال لیونل مسی که پیش از این به جدایی از بارسلونا اقدام که بود در نهایت ماندنی شد ولی این حرکت او سرآغاز اختلافی بود که در نهایت با عث استعفای جوزپ ماریا بارتومئو گردید.

بارسا در انتظار نقش بازی کردن ژاوی، اینیستا و پویول در کاتالان

فونت به Sky Sports گفت: "هدف ما ساختن یک پروژه بسیار قدرتمند و رقابتی است و ما در بارسا بسیار خوش شانس هستیم که سبکی از بازی را به ارث برده‌ایم که یوهان کرایف در کل سازمان القا کرده است. و بسیاری از بهترین متخصصانی که از این سبک آگاهی دارند نیز هوادار تیم هستند و باشگاه را دوست دارند مانند پپ گواردیولا، ژاوی، [آندرس] اینیستا و [کارلس] پویول. همه آنها افسانه‌هایی هستند که بارسلونا را دوست دارند اما امروز برای بارسا کار نمی‌کنند ما باید آنها را بازگردانیم تا اطمینان حاصل کنیم که یک پروژه بسیار رقابتی خواهیم داشت."

فونت افزود: "تنها چیزی که مسی به آن نیاز دارد این است که بداند او بخشی از یک پروژه رقابتی است که آرزو دارد لیگ قهرمانان بعدی را فتح کند. تردیدی نداریم که اگر اساساً افتخار تصدی سکان هدایت بارسلونا را داشته باشیم قادر به دستیابی به آن خواهیم بود."

بارسلونا در حال حاضر در لالیگا در رده دوازدهم جدول است و پس از شروع نه چندان خوبی در اوایل این فصل زیر نظر رونالد کومان سرمربی جدید این هفته میهمان دیپورتیوو آلاوز خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала