Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار باز هم مصدوم شد+عکس

© REUTERS / MATTHEW CHILDSنیمار جونیور در حال اشک ریختن
نیمار جونیور در حال اشک ریختن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار فقط 26 دقیقه در ورزشگاه فاتح تریم استانبول در برابر باشاک شهیر حضور داشت. بازیکن پی اس جی به علت مصدومیت توسط توخل تعویض شد و جای خود را به ادر سارابیا هافبک اسپانیایی داد.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار که روی پای خودش به رختکن رفت، از ناحیه پای راست احساس درد می کرد و در نهایت تصمیم گرفت که تعویض شود. باشگاه پاریسی فعلا هیچ بیانیه رسمی در مورد مصدومیت بازیکن برزیلی نداده است اما در بازگشت به پاریس تست خواهد داد تا مشخص شود که شدت مصدومیتش چقدر است.

نیمار که در شروع فصل به علت ابتلا به کرونا برخی بازیهای پی اس جی را از دست داده بود حالا مدتی از تیم توخل دور خواهد بود. پی اس جی که در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا در مقابل منچستریونایتد شکست خورده بود با انگیزه برد در مقابل باشاک شهیر قرار گرفت چرا که حضور لایپزیش به عنوان تیم دیگر گروه باعث شده تا تیم توخل جایی برای اشتباه نداشته باشد.

پی اس جی قبل از بازیهای ملی به مصاف نانت، لایپزیش و رن می رود. آنها فعلا هم امتیاز با لیل و با 18 امتیاز صدرنشین جدول لیگ فرانسه هستند و در بازیهای آینده تلاش خواهند کرد تا صدرنشینی را حفظ کنند. اگر مصدومیت نیمار جدی باشد احتمال دارد که به اردوی تیم ملی برزیل هم ملحق نشود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала