Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برگشت بارسلونا به اوج روزهای خوب

© REUTERS / ALBERT GEAمسی و فاتی - بارسلونا
مسی و فاتی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا با برتری برابر یوونتوس نمایش خوبی ارائه نمود تا نشان‌گر روزهای خوب این تیم در فصل جاری باشد.

بارسلونا پس از شکست 8-2 مقابل بایرن مونیخ، با ثبت دو پیروزی پی در پی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020/21 به روزهای پیروزمندانه خود در مسابقات روی آورد.

پیروزی 5-1 برابر فرانس‌واروش روند موفقانه بلوگرانا را آغاز کرد، با این حال پیروزی 2-0 چهارشنبه مقابل یوونتوس بسیار چشمگیر بود.

لیونل مسی در فُرم امپراطوری حضور داشت، در حالی‌که دفاع بیانکونری نتوانست به اندازه کافی به او نزدیک شود تا بتواند راه‌اش را به سوی گل و یک پاس گل ببندد.

عثمان دمبله و پدری هر دو بسیار عالی بودند زیرا این دو استعداد نایاب از آزادی کامل برخوردار بودند که تمرکز خود را روی بازی تهاجمی متمرکز کنند اگرچه این امر به دلیل فشار فشرده سازی ناموزون یوونتوس بود.

لئو مسی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
سلطنت دوباره بارسلونا در اروپا

آنها در دو بازی ابتدایی خود هفت گل به ثمر رسانده‌اند و با منچستر یونایتد به عنوان بالاترین گلزن مسابقات تاکنون هم سطح شده‌اند.

بارسلونای رونالد کومان در مجموع 35 شوت زده که بیشترین شوت در این رقابت است و بایرن مونیخ (34) و پاری سن ژرمن (33) از نزدیک این تیم را دنبال می‌کنند. از این 35 شوت 15 ضربه وارد گل شده، فقط دو گل از 17 گل آتالانتا و یکی بیشتر از 14 گل منچستر یونایتد.

Ronald Koeman, nuevo entrenador del FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان
خیال راحت کومان از آینده‌اش در بارسا

کومان به دنبال این بوده که شدت تیمش در نیوکمپ به عنوان یک مشخصه مشخص شود و در حالی‌که نتایج همیشه مثبت نبوده‌اند اما به نظر می‌رسد که بهبود آشکاری در کارایی بازی تهاجمی بلوگرانا از دوره گذشته وجود دارد.

این به معنای افت ظرافت نیست زیرا باشگاه کاتالان در دو بازی اول خود در گروه 90 درصد تکمیل پاس را به خود می‌بالد در حالی‌که آنها در همین بازه زمانی میانگین 55 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند.

در کل در این فصل بارسلونا هفت مسابقه انجام داده و آنها تاکنون 16 گل به ثمر رسانده‌اند. آنها در حالی‌که برای جلوگیری از یک فصل بدون قهرمانی دیگر به دنبال حمله هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала