روسیه ادعای اعزام سربازان روسی به کاتالونیا را به مسخره گرفت

© REUTERS / Enrique Calvoروسیه ادعای اعزام سربازان روسی به کاتالونیا را به مسخره گرفت
روسیه ادعای اعزام سربازان روسی به کاتالونیا را به مسخره گرفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفارت روسیه در اسپانیا به گزارش های مربوط به دخالت این کشور در همه‌پرسی استقلال کاتالونیا واکنش نشان داد و آن را ادعایی تمسخر آمیز دانست.

به گزارش اسپوتنیک، سفارت روسیه در مادرید در صفحه توییترش نوشت که اطلاعات منتشر شده در رسانه های اسپانیایی درباره اعزام 10 هزار سرباز روسی به کاتالونیا کامل نیست. شما باید دو صفر به این تعداد اضافه کنید.

در ادامه این توییت تمسخر آمیز آمده است: شگفت انگیزترین چیز درباره این توطئه اینکه قرار بود این نیروها توسط دو طیاره «Fly» و «chato» منتقل شوند که در جنگ داخلی (1936-1939) کاتالونیا در کوه های این منطقه پنهان شدند و منتظر این دستور بودند تا وارد عملیات شوند.

روز چهارشنبه پولیس اسپانیا 30 نفر را به اتهام تامین مالی غیر قانونی برای جدایی طلبان کاتالونیا و حمایت مالی از کارلس بوچدیمون رئیس سابق منطقه کاتالونیا که در بلجیم اقامت دارد بازداشت کرد.

رسانه های اسپانیایی گزیده های از یادداشت های دادگاه مربوط به این موضوع را منتشر کردند تا جای که یک قاضی مدعی شد که گروهی روسی پیشنهاد کمک مالی به جدایی طلبان در کاتالونیا و اعزام 10 هزار سرباز روسی به این منطقه را داد که البته روسیه این اتهام را رد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала