پیرلو پس از شکست برابر بارسلونا: نبود رونالدو روی بازی تاثیر گذاشت

© AFP 2023 / FILIPPO MONTEFORTEİtaliya futbolunun əfsanələri: Paolo Maldini, Andrea Pirlo və Canluici Buffon
İtaliya futbolunun əfsanələri: Paolo Maldini, Andrea Pirlo və Canluici Buffon - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی یوونتوس پس از شکست برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گفت که رونالدو بازکن مهمی است و نبود وی روی بازی تاثیر داشت.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا با دو گل مغلوب بارسلونا شد. آندره آ پیرلو در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی حاضر شد و در مورد بازی، تاکتیک یوونتوس، غیبت بازیکنان بیانکونری مطالبی را عنوان کرد.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
توییت کنایه‌آمیز بارسلونا به یوونتوس و رونالدو + عکس
مربی جوان بانوی پیر در خصوص در اختیار نداشتن بازیکنان مهم تیمش گفت:«نبود رونالدو روی بازی تاثیر داشت. او بازیکن خیلی مهمی برای ما است و در صورت حضورش ما قدرتمند تر می شویم و بهتر بازی می کنیم. امیدوارم هر چه زودتر بهبود یابد. من امیدوارم که به زودی بازیکنان بیشتری در اختیار داشته باشم، زیرا در حال حاضر گزینه های زیادی ندارم و بازیکنانی که در ترکیب ابتدایی قرار می گیرند، در نهایت مجبور می شوند تقریبا 90 دقیقه و دو بار در هفته بازی کنند.»
پیرلو در ادامه در مورد شکست برابر بارسلونا گفت:«می‌دانستیم مقابل تیمی که فوتبال خوبی بازی می کند و به بازی در این سطح عادت کرده ، کار سختی در پیش خواهیم داشت، در حالی که تیم ما هنوز جا برای پیشرفت دارد. در نهایت معتقدم که این بازی برای رشد و پیشرفت ما در آینده مفید خواهد بود.»

زمانی که از پیرلو پرسیده شد آیا یوونتوس کنونی از مشکل کمبود کیفیت در خط هافبک به خصوص در مقایسه با یوونتوسِ دوران بازیگری پیرلو رنج می برد پاسخ داد:«تیم های فوتبال دوره هایی دارند. ما بازیکنانی با تجارب بین المللی فروان در اختیار داشتیم. اکنون تیم ما را بازیکنان عمدتا جوان تشکیل می دهند و زمان می برد تا به سطح مورد نظر برسانیم شان. بازیکنان ما سعی کردند که کار هایی در زمین انجام دهند، اما باید پیشرفت داشته باشیم تا بتوانیم با بارسلونا در یک سطح بازی کنیم.»

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала