Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی دو گله بارسا با چاشنی درخشش مسی در غیاب رونالدو، مرهمی برای التیام درد باخت ال کلاسیکو

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси во время празднования гола
Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время празднования гола  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا با پیروزی مقابل یوونتوس توانست شکست ال کلاسیکو را فراموش کند و به ادامه مسابقات اروپایی امیدوار شود.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس در شبی که جالب بازی نکرد و البته سه گل آفساید توسط موراتا به ثمر رساند، مقابل بارسلونای رونالد کومان متحمل شکست خانگی 2-0 شد.

یوونتوس بدون رونالدو در فاز هجومی تیم زهرداری نبود. البته آلوارو موراتا سه گل زد که هر سه توسط داور ویدیویی مردود شد. در نقطه مقابل عثمان دمبله که در چمپیونزلیگ خوب گل زده توانست گل طلایی و سه امتیازی بارسا را با یک شوت زیبا به ثمر برساند و بدین ترتیب بارسا حالا در صدر جدول گروهش با شش امتیاز قرار دارد و به نظر می رسد که شانس زیادی برای صدرنشینی گروه دارد. البته مسی نیز از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. لئو در این فصل سه گل برای بارسا زده که هر سه از روی نقطه پنالتی بوده و فعلا موفق به گلزنی در جریان بازی نشده است.

یوونتوس نبود رونالدو را در بازیهای اخیرش کاملا حس کرده است. تورینی ها در چهار بازی اخیرشان فقط یک برد داشته اند و حال و روز چندان خوشی ندارند هر چند که دو بازی بعدی اروپایی آنها مقابل تیم ضعیف فرانس واروش است که می توانند در دو بازی شش امتیاز بگیرند و کار صعود را تقریبا قطعی کنند. 

به نظر می رسد که با توجه به شرایط فعلی گروه، بازی بعدی بارسلونا و یوونتوس که در هفته ششم و در اواسط آذرماه برگزار می شود یک بازی کاملا تشریفاتی باشد هر چند که حضور احتمالی رونالدو در آن بازی و تقابل احتمالی او با مسی می تواند جذابیت زیادی داشته باشد.  در حال حاضر بارسا با شش امتیاز صدرنشین گروه است، یووه با سه امتیاز دوم است، دیناموکیف و فرانس واروش هم با یک امتیاز در رده های سوم و چهارم هستند.

در دیگر بازی این گروه فرانس واروش و دیناموکیف در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی فصل 21-2020 لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی 2-2 مساوی شد. توکماک انگوئن 59'، فرانک بولی 90' برای فرانسواروش و ویکتور سیگانکوف 28'، کارلوس دلا پنیا 41'برای دیناموکیف در ای مسابقه گلزنی کردند.
به این ترتیب دیناموکیف با 1 امتیاز در رده سوم گروه G قرار گرفت و فرانس واروش نیز با یک امتیاز و تفاضل گل بدتر نسبت به دیناموکیف در رده چهارم قرار گرفت. سیدورچوک از دیناموکیف نیز در دقیقه 86 با دریافت کارت زرد دوم، از بازی اخراج شد. فرانس واروش پس از 25 سال دوری از لیگ قهرمانان اروپا، به نخستین امتیاز خود دست یافت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала